Опис послуги
Територіальність
Документи подаються за місцем розташування об’єкта – на території Кременчуцької міської територіальної громади.
Необхідні документи
1. Для отримання погодження:
1.1 У разі здійснення діяльності у сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг в стаціонарних приміщеннях (в капітальних будівлях та стаціонарних тимчасових спорудах):
- заява встановленого зразка;
- копія будь-якого документа, який доводить право користування приміщенням (свідоцтво на право власності, договір оренди/суборенди, тощо);
- копія рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про погодження на розміщення стаціонарних тимчасових споруд (у випадку використання стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності);
- копія документа, який доводить право користування приміщенням (належно оформлених договір оренди або суборенди) - для окремих відділів в інших об’єктах.
1.2. У разі надання послуг у тимчасових пересувних спорудах (лотки, палатки, розноски, автолавки, низькотемпературні лотки-прилавки, торгові автомати та ін.):
- заява встановленого зразка; - копія рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про погодження на розміщення пересувних тимчасових споруд (у випадку використання тимчасових пересувних споруд для провадження підприємницької діяльності).
2. У разі продовження терміну дії погодження:
- заява встановленого зразка;
- оригінал погодження, яке підлягає продовженню;
- для тимчасових споруд – копія документу, вказаних у п.1.1, якщо дія попереднього закінчилася на момент звернення.
3. У разі анулювання погодження:
- заява встановленого зразка;
- оригінал погодження, який підлягає анулюванню.
4. У разі дострокового переоформлення погодження (реорганізація суб'єкта господарювання без зміни цільового призначення об'єкту, зміни режиму роботи, адреси, спеціалізації, тощо):
- заява встановленого зразка із зазначенням причин переоформлення та копіями документів, на підставі яких проводиться переоформлення;
- оригінал діючого погодження.
5. У разі оформлення дублікату погодження:
- заява встановленого зразка (у разі втрати оригіналу)
Примітка: копії документів повинні бути завірені належним чином.
Бланки заяв
- Погодження на встановлення режиму роботи об’єкту (бланк)
- Зразок погодження для юр/осіб
- Продовження терміну дії погодження на встановлення режиму роботи об’єкту
- Анулювання погодження на встановлення режиму роботи об’єкту
- Видача дублікату погодження на встановлення режиму роботи об’єкту
- Переоформлення (внесення змін) погодження на встановлення режиму роботи об’єкту
- Зразок погодження
- Зразок продовження
- Зразок анулювання
- Зразок видачі дублікату