Опис послуги





Територіальність
Документи подаються незалежно від місця реєстрації або проживання заявника в межах України.
Необхідні документи
1. Заява про призначення державної соціальної допомоги.
2. Документ, що посвідчує особу заявника: паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу (посвідка на постійне проживання / посвідчення біженця / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту).
3. Документ, що засвідчує реєстрацію особи заявника у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).
4. Рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування.
5. Свідоцтво про народження дитини (з 14 років додатково пред’являється паспорт громадянина України дитини).
6. Довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини.
7. Довідки про місячні розміри аліментів, стипендії, що одержує на дитину опікун чи піклувальник.
8. У разі неможливості одержання довідки про розмір аліментів від органів державної виконавчої служби, розташованих на тимчасово окупованій території України та в районі проведення антитерористичної операції - письмова заява опікуна чи піклувальника про одержання (неодержання) аліментів.
9. У разі перебування дитини вдома під час літніх канікул - довідка закладу освіти про те, що дитина під час літніх канікул не перебувала на повному державному утриманні.
10. У разі несвоєчасного звернення опікуна чи піклувальника з поважних причин за продовженням виплати допомоги - рішення / рекомендації комісії з питань захисту прав дитини та рішення органу опіки та піклування.
11. Заява з банку для соціальних виплат.