Опис послуги






Територіальність
Суб’єкт звернення:
Без обмежень. Для фізичних осіб незалежно від місця реєстрації.
Об’єкт звернення:
Об'єкт розташований у м. Кременчуці.
Необхідні документи
1. Заява встановленого зразка.
2. Копія свідоцтва про право власності на об’єкт нерухомого майна (копія дубліката), у разі необхідності – оригінал документа.
3. Копії** паспортів (ID-карток та витяг щодо реєстрації місця проживання), свідоцтва про народження, за наявності оригіналів цих документів.
4. Документи, відповідно до яких вносяться зміни у свідоцтво про право власності на об’єкт нерухомого майна (копії** свідоцтва про народження, паспорта громадянина України, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду тощо).
5. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
6. Лист з нотаріальної контори з проханням внести зміни до свідоцтва про право власності (при оформленні спадщини).
*Додаткові відомості та документи для уточнення даних надаються у разі необхідності.
**Копії документів завіряються особистим підписом заявника (членів його сім’ї), зазначаються ініціали та прізвище, надпис «Згідно з оригіналом» та дата засвідчення копії.
Примітка: копії звіряються з оригіналами.