Опис послуги
Територіальність
Документи подаються за місцем розташування об’єкта – на території Кременчуцької міської територіальної громади.
Необхідні документи
1. Заява власника (співвласників) про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові власника (співвласників) та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявністю) – для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України – для юридичної особи, відомостей про адресу.
2. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
3. Копія технічного паспорту (за наявності).
4. Копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
5. Копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням.
6. Копію документу, що посвідчує повноваження представника заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням або в електронній формі.
* За необхідністю заявником можуть бути подані інші документи, що підтверджують зміну адреси.
Копії документів, що подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються заявником (його представником).
ПРИМІТКА: копії звіряються з оригіналами