Опис послуги






Територіальність
Суб’єкт звернення:
Без обмежень. Для фізичних та юридичних осіб незалежно від місця реєстрації.
Об’єкт звернення:
Об'єкт розташований у м. Кременчуці.
Необхідні документи
Присвоєння адреси об’єкту будівництва та об’єкту нерухомого майна:
1. Копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт нерухомого майна)*
2. Викопіювання з топографо-геодезичного плану у масштабі М 1:500 із зазначенням місця розташування запланованих об’єктів будівництва, а також головного входу до будинку (для будинків)
3. Копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт*
4. Копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта*
Примітка. Копії документів, які подаються для присвоєння адреси об’єкту будівництва, об’єкту нерухомого майна, засвідчуються замовником будівництва (його представником)
Зміна адреси об’єкта нерухомого майна у разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо):
1. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб)
2. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки
3. Документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюються шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення)
4. Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна
Примітка. Копії документів, які подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються власником (співвласником) (його представником).
Зміна адреси об’єкта нерухомого майна в разі упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна:
1. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна
2.Копія документа про присвоєння поштової адреси (за наявності)*
Примітка. Копії документів, які подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються власником (співвласником) (його представником).
* Копії звіряються з оригіналами.
Бланки заяв
- Бланк заяви (зміна адреси у разі упорядкування нумерації об'єктів нерухомого майна)
- Бланк заяви (присвоєння адреси об'єктам нерухомого майна)
- Бланк заяви (зміна адреси виділеної частки)
- Зразок заповненої заяви (зміна адреси у разі упорядкування нумерації об'єктів нерухомого майна)
- Зразок заповненої заяви (присвоєння адреси об'єктам нерухомого майна)
- Зразок заповненої заяви (зміна адреси виділеної частки)
Для деяких послуг можлива консультація, яку здійснює уповноважений представник.