Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

У КРЕМЕНЧУЦЬКОМУ ЦНАП ГОВОРИЛИ ПРО АВТОМАТИЗАЦІЮ ПРОЦЕСІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

10.02.2021


Сьогодні розпочався дводенний інтенсив по роботі з апаратно-програмним комплексом «е-ЦНАП Cloud» (далі – АПК) для представників центрів надання адміністративних послуг Омельницької, Білоцерківської, Михайлівської та Новосанжарської територіальних громад.
Захід проводиться у рамках виконання Полтавською обласною державною адміністрацією Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2027 року та включає теоретичні заняття від розробника АПК КП «Міськоформлення» і тренінги від фахівців Кременчуцького ЦНАП.
Слід відмітити, що АПК, який розроблений на основі технічних завдань адміністраторів ЦНАП, нині є дійсно одним з кращих в Україні у практичному використанні.  Досвід його впровадження максимально оптимізує процеси надання адміністративних послуг та дозволяє у рази скоротити час обслуговування громадян.
Щодня АПК удосконалюється та оновлюється, постійно додаються нові «фішки» та лайфхаки для оптимізації процесів замовлення тих чи інших адміністративних послуг. До речі, у Кременчуцькому ЦНАП їх не мало не багато, а 440 послуг😊
АПК включає:
  • систему запису на прийом до адміністратора з вибором дня і часу для упорядкування потоку відвідувачів;
  • можливість цифрового шерінгу документів через застосунок «Дія» для підтвердження та ідентифікації особи під час оформлення заявки на послугу або видачі вже готового результату; 
  • електронний прийом заяв через Інтернет;
  • автоматизоване формування бланків заяв та супровідних документів;
  • можливість перевірити стан розгляду заявки на сайті ЦНАП та за допомогою QR-коду; 
  • штрихкодування справ для автоматизації обробки;
  • SMS-інформування замовників про стан розгляду заяв;
  • інтерактивний вебпортал з особистим кабінетом та сервісами;
  • формування великої кількості звітів та контролю надходження коштів тощо.

  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025