НАПРАЦЬОВУЄМО ЄДИНІ АЛГОРИТМИ НАДАННЯ ЯКІСНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
16.12.2020
Бути універсальним адміністратором, готовим прийняти заяву на оформлення будь – якої послуги з Реєстру послуг ЦНАП – справа не з простих☺. Саме тому начальники відділів та завідувачі секторів ЦНАП, відповідальні за окремі напрямки роботи, працюють над підвищенням рівня знань працівників та їх обізнаністю з усіма змінами та особливостями замовлення адмінпослуг.
16.12.2020 під час внутрішнього навчання говорили про наступне.
Олександр Швець зосередив увагу адміністраторів на розбіжностях та деталях життєвих ситуацій, які є підставою для замовлення послуг соціального характеру.
Таміла Шелудько повідомила про особливості приймання заяв на продовження терміну дії погодження на встановлення режиму роботи закладів торгівлі та сфери послуг на 2021рік.
Ірина Кривошлик озвучила специфіку оформлення заяв на комплексну послугу «єМалятко» у випадках, коли батьками є іногодні громадяни.
Анастасія Білоус повідомила про зміни у послугах, суб’єктом надання яких є управління ДАБК.
Андрій Нальотов інформував про роботу апаратно-програмного комплексу для оптимізації та автоматизації роботи під час обслуговування громадян.
І усе це для того, щоб підвищити якість надання адміністративних послуг жителям та гостям міста.