НАДАННЯ ЯКІСНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ЦНАП: ПРАКТИКА МІСТА КРЕМЕНЧУКА
10.12.2020
Про наближення адміністративних послуг до громадян, підвищення їх доступності та якості на прикладі ЦНАП у місті Кременчуці інформувала директор ЦНАП Тетяна Печериця у рамках онлайн-конференції «Підвищення якості надання адміністративних послуг, застосування систем попереднього запису на прийом та переваги функціонування місцевих реєстрів громад» для голів районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, керівників ЦНАП та органів реєстрації населення. Організаторами заходу стали Полтавська обласна державна адміністрація в особі заступника голови Полтавської ОДА з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації Богдана Бабіча спільно з Асоціацією «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування».
В сучасних умовах діджиталізації країни про автоматизацію процесів надання адміністративних послуг завдяки власному програмному забезпеченню, постійному його вдосконаленню, можливістю інтегруватися з державними реєстрами та сучасними технологіями можемо говорити вічно☺.
Щиро дякуємо організаторам сьогоднішньої онлайн-конференції за можливість поширити власний досвід.
У місті Кременчуці автоматизація процедури надання адміністративних послуг здійснюється за допомогою програмного забезпечення «е-ЦНАП Сloud». Розробником, адміністратором реєстрів та адміністратором безпеки реєстрів є комунальне підприємство Кременчуцької міської ради «Міськоформлення» (директор Володимир Кригін, ел. адреса: kpmoform@gmail.com)
Маючи за плечима багаторічну практику використання програмного забезпечення «е-ЦНАП Сloud» можемо впевнено рекомендувати його застосування будь-якій територіальній громаді.