У ЦНАП ОБГОВОРИЛИ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ПОСЛУГ ЩОДО ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ І ЗДІЙСНЕННЯ СЕЗОННОЇ ТОРГІВЛІ
16.09.2020
Фахівці суб’єктів надання адміністративних послуг беруть активну участь у вдосконаленні та покращенні роботи адміністраторів Кременчуцького ЦНАП: інформують про зміни в порядках надання послуг, роз’яснюють деталі необхідного пакету документів, узагальнюють практику, звертають увагу на помилки тощо. Щосереди, у рамках щотижневих навчань для адміністраторів ЦНАП, працівники головного офісу ЦНАП мають можливість поспілкуватися з такими спеціалістами наживо, адміністратори Автозаводського та Крюківського відділень ̶ онлайн, завдяки системі конференц-зв’язку від #ПРОМІС. Це дійсно гарна нагода поставити актуальні запитання та отримати на них максимально вичерпні відповіді для того, щоб надавати не лише якісні послуги, а і якісні консультації щодо замовлення та одержання тих чи інших послуг через ЦНАП.
Сьогодні, навчання з підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП проводила начальник управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Людмила Жорняк. Акцент було зроблено на особливості замовлення дозвільних послуг:
- 11-01 «Видача погодження на встановлення режиму роботи закладам торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у м. Кременчуці»;
- 11-02 «Погодження розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі на території м. Кременчука».
Також було узгоджено рішення щодо доцільності розроблення можливості замовлення цих послуг в електронному форматі.