Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

НАВЧАЛЬНА ПОЇЗДКА З ПИТАНЬ НАДАННЯ ЯКІСНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ. ДЕНЬ 2

07.08.2020


Кременчуцький ЦНАП продовжує гостинно приймати гостей:) Другий день навчальної поїздки з питань надання адміністративних послуг і діяльності ЦНАП, організований за сприяння Проєкту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади, не менш насичений та цікавий.
Сьогодні у центрі жвавих дискусій та активних обговорень є практичний досвід міст-партнерів Проєкту ПРОМІС у створенні та розвитку належного ЦНАП. Зокрема, запровадження послуг ДРАЦС, паспортних, транспортних послуг тощо. З професійними презентаціями виступили начальник реєстраційного відділу Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» Ірина Мартиненко на тему: «Послуги за життєвими ситуаціями: е-Малятко – все починається з народження», адміністратор відділу по роботі з ЄДДР Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» Тетяна Кіяшко на тему:  «Успішний досвід оформлення біометричних документів», адміністратор відділу по роботі з підрозділами МВС Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» Юлія Виходець на тему «Інтеграція транспортних послуг».
Ігор Бригілевич, консультант Проєкту ПРОМІС озвучив присутнім результати самооцінювання якості надання адміністративних послуг у містах-партнерах Проєкту ПРОМІС.

Користуючись нагодою хочемо висловити щирі слова вдячності нашим колегам та партнерам, завдяки яким ідея проведення навчальної поїздки втілилася у життя:
  • Проєкту GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» за нашу комфортну зону на горищі – Простір для тренінгів та психологічного відновлення (Kremenchuck Retreat Space), де себе зручно почувала частина учасників (згідно існуючих нормативних вимог щодо попередження розповсюдження захворювання на COVID-19),
  • Проєкту ПРОМІС за сучасні засоби комунікації – систему конференц-зв’язку, завдяки якій підключитися до перегляду онлайн змогли усі бажаючі з різних куточків України.
 Дуже приємно, що завжди руку на пульсі діяльності Кременчуцького ЦНАП тримає міське керівництво! ДЯКУЄМО!

  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025