ЗВІТ ПРО РОБОТУ ДЕПАРТАМЕНТУ «ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ» У І ПІВРІЧЧІ 2020 РОКУ
03.07.2020
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У І півріччі 2020 року через Департамент «ЦНАП у м. Кременчуці» (далі – ЦНАП) обслуговано 117 тисяч громадян:
Головний офіс
|
Автозаводський відділ
|
Крюківський відділ
|
91 тис. осіб
|
18 тис. осіб
|
8 тис. осіб
|
Нині через ЦНАП можна отримати 356 адміністративних послуг, із них 79 послуг приймається за принципом екстериторіальності.
Жителі міста мають змогу не виходячи з дому, без відвідування ЦНАП, замовити онлайн 34 адміністративні послуги.
Протягом січня – червня 2020 року зареєстровано 59337 звернень, за результатами їх розгляду надано 1015 відмов, що становить 1,7 % від загальної кількості звернень.
За надання адміністративних послуг до міського бюджету надійшло 3,8 мільйонів гривень.
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі, Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, на веб-порталах «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», «Дія».
Нині ЦНАП співпрацює із 37 суб’єктами надання послуг.
У січні – червні 2020 року через ЦНАП зареєстровано звернень щодо:
- реєстраційних дій відносно фізичних, юридичних осіб, громадських об’єднань – 3373,
- реєстраційних дій відносно об’єктів нерухомості – 1734,
- витягів з ДЗК – 1273,
- біометричних паспортів – 6944,
- реєстрації/зняття з реєстрації – 6916,
- видачі довідки про реєстрацію місця проживання – 12900,
- соціальних послуг – 9336,
- житлових субсидій – 1469,
- послуг ДРАЦС – 1919,
- реєстрації транспортних засобів – 33,
- видачі посвідчень водія – 302,
- надання комплексної послуги «ID-14» – 17,
- надання комплексної послуги «єМалятко»: прийнято 139 заяв, надано 497 послуг.
РОБОТА ЦНАП В УМОВАХ COVID-19
Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину, Кременчуцький ЦНАП продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 900 громадян у день. З метою недопущення скупчення людей працює як головний офіс, так і відділення ЦНАП.
Для запобігання поширення вірусної інфекції вжито наступних заходів:
- з 16.03.2020 по 22.05.2020 обмежено перелік послуг, проте продовжували надаватися соціальні послуги, послуги з державної реєстрації народження, смерті, а також інші адміністративні послуги, які є вкрай важливими для реалізації прав та дієздатності громадян; з 22.05.2020 відновлено приймання заяв на усі послуги, які надає ЦНАП;
- прийом суб’єктів звернень здійснюється виключно за попереднім записом на точно призначений день і час;
- для мінімізації кількості звернень у ЦНАП, можливості вирішити максимальну кількість питань дистанційно, отримати детальну інформацію щодо порядку замовлення послуг онлайн запроваджено додаткові мобільні телефонні номери;
- розроблено механізми для подачі електронних заяв на послуги (зараз їх кількість становить 34), а також запроваджено новий сервіс для отримання онлайн довідки про реєстрацію місця проживання (форма 13), при цьому ідентифікація особи здійснюється за допомогою платіжної картки банку (BankID);
- скасовано прийом громадян суб’єктами надання адміністративних послуг (крім Кременчуцького міського відділу Державної реєстрації актів цивільного стану Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) та КП «Кременчуцьке міжміське бюро технічної інвентаризації Кременчуцької міської ради Полтавської області», які розташовані в приміщенні ЦНАП);
- змінено графік прийому та обслуговування громадян у зв’язку з санітарною обробкою приміщень;
- провітрювання приміщень ЦНАП проводиться щогодини;
- проводяться вологі прибирання з використанням дезінфікаційних засобі;
- регулярно здійснюється дезінфекція робочих поверхонь та приладів, що застосовуються в роботі ЦНАП (платіжні термінали, інфомати та ін.);
- на вході у ЦНАП проводиться обробка рук відвідувачів дозволеними у країні дезінфекційними засобами;
- працівники ЦНАП забезпечені засобами захисту (захисними масками, антисептиками, резиновими рукавичками);
- ведеться щоденний моніторинг захворюваності персоналу ЦНАП на гострі респіраторні вірусні інфекції.
РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ ЦНАП
ЦНАП розширив зону обслуговування, долучивши Кременчуцький район. Зараз ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через ЦНАП максимальної кількості адмінпослуг для сільських жителів. Протягом січня – червня Реєстр адміністративних послуг ЦНАП доповнено послугами Міськрайонного управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного Управління Держгеокадастру у Полтавській області (послуги із кодом 64), Кременчуцького районного відділу Управління ДМС України в Полтавській області (послуги із кодом 65).
03.03.2020 урочисто відкрито Простір для тренінгів та психологічного відновлення (Kremenchuck Retreat Space) – інноваційну, комфортну та зручну локацію у центрі міста для персоналу ЦНАП, представників суб’єктів надання послуг, мешканців міста, школярів, людей поважного віку та представників інших громад. Реалізація задуму стала можливою завдяки проєкту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.
Для проведення спільних освітніх проєктів з Полтавським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій на базі конференц-зали ЦНАП відкрито тренінговий центр для якісної комунікації під час проведення вебінарів, відео-конференцій тощо. Задум щодо покращення технічних можливостей ЦНАП втілено у життя завдяки проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), що впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
Нині на сайті ЦНАП проходить тестування сервісу ID GOV UA. Вже зараз громадяни можуть ідентифікувати себе за допомогою кваліфікованого електронного цифрового підпису, BankID, mobileID або вибрати інший зручний варіант для замовлення послуг онлайн.
З січня 2020 року для ознайомлення широкого кола громадян із роботою ЦНАП, його можливостями та перевагами ведеться канал у Telegram.
Для поширення новин серед жителів Кременчуцького району щодо послуг, які можна отримати у ЦНАП, записуються відповідні інформаційні матеріали для радіо «Кварцит» (м. Горішні Плавні).
НОВІ ПОСЛУГИ
Протягом січня – червня 2020 року через ЦНАП додатково запроваджено надання 48 послуг.
Січень:
58/59-24 «Зміна способу отримання пільги на житлово-комунальні послуги на грошову готівкову форму».
Лютий:
15-09 «Продовження терміну проживання в тимчасовому або соціальному житловому фонді».
64-01 «Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою»;
64-02 «Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу»;
64-04 «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку»;
64-07 «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)»;
64-08 «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)»;
64-10 «Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку»;
64-12 «Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу із Державного земельного кадастру»;
64-14 «Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями»;
64-15 «Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу»;
64-16 «Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки»;
64-17 «Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення»;
64-18 «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру»;
64-19 «Видача висновку про погодження документації із землеустрою».
Квітень:
28-20 «Присвоєння адреси»;
28-21 «Зміна адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта у разі його об’єднання, поділу або виділення частки (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо)»;
28-22 «Зміна адреси об’єкта нерухомого майна в разі упорядкування нумерації»;
28-23 «Коригування адреси щодо об’єкта будівництва – у разі якщо після присвоєння адреси відбулося коригування проєктної документації»;
58/59-25 «Видача довідки для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу»;
58/59-26 «Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг»;
58/59-27 «Державна допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною»;
62-18 «Перереєстрація транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД після переобладнання ГБО з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-19 «Перереєстрація транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва після переобладння ГБО з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
65-04 «Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45- річного віку»;
65-07 «Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку»;
65-08 «Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)»;
65-09 «Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)»;
65-10 «Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)»;
65-11 «Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм»;
65-12 «Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого»;
65-13 «Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном»;
65-14 «Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки)»;
58/59-28 «Призначення допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку».
Травень:
42-07 «Комплексна послуга «єМалятко»,
15-10 «Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
56/57/65-15 «Комплексна послуга «ID-14».
58/59-29 «Взяття на облік для призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»,
58/59-30 «Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою».
ОБМІН ДОСВІДОМ
З метою отримання практичного досвіду та навичок у роботі із розробленим та запровадженим апаратно-програмним комплексом (АПК) ЦНАП відвідали:
11.02.2020 представники виконавчого комітету Южненської міської ради Одеської області та Новоселівської ОТГ Полтавської області.
29.04.2020 директор ЦНАП Тетяна Печериця виступила спікером під час вебінару “Автоматизація реєстрації місця проживання: практика 4 міст". Вона розповіла про автоматизацію процедури реєстрації місця проживання в місті Кременчуці, яка здійснюється за допомогою програмного забезпечення «е-ЦНАП cloud» та «Реєстр територіальної громади міста Кременчука» (розробник, адміністратор реєстрів та адміністратор безпеки реєстрів - комунальне підприємство Кременчуцької міської ради «Міськоформлення» ). Участь у заході також приймали представники ЦНАП Харкова, Львова, Лисичанська. Вебінар відбувся за підтримки Міністерства цифрової трансформації, Офісу реформи адмінпослуг, проєкту «Реформа управління на сході України II», що виконується компанією GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини.
14.05.2020 директор ЦНАП Тетяна Печериця приймала участь у онлайн конференції «Стратегія виходу з карантину для ЦНАП», яка організована та проведена Командою напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».
На запрошення Полтавського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій ЦНАП провів онлайн-навчання для працівників ЦНАП Полтавщини. Ця навчальна програма включала вебінари на теми:
- 02.06.2020 «Послідовність кроків для реєстрації та розвитку у бізнесі: відкриття, внесення змін, закриття, тощо», «Особливості призначення допомоги на дітей ФОП»;
- 04.06.2020 «Державна реєстрація юридичних осіб»;
- 09.06.2020 «Оформлення паспорта громадянина України у ЦНАП», «Документи що посвідчують особу та підтверджують громадянство України», «Реєстрація місця проживання. Практика міста Кременчука»;
- 11.06.2020 «Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон», «Порядок перебування громадян України за межами держави та порядок перебування іноземців в Україні»;
- 16.06.2020 «Соціальні послуги у ЦНАП»;
- 18.06.2020 «Державна реєстрація народження дитини та її походження; нотка сучасності – «єМалятко», «Державна реєстрація права власності на нерухоме майно».
Технічна можливість проведення дистанційного навчання реалізована за сприяння проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), що впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Перегляд вебінарів відбувався більше ніж зі ста облікових записів.
Кременчуцький ЦНАП запрошено до участі у засіданні Робочої групи Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування з опрацювання та підготовки до другого читання проєкту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» (№ 2679 від 26.12.2019). Участь у робочих групах приймали: 10.06.2020 директор ЦНАП Тетяна Печериця, 25.06.2020 заступник директора Вікторія Линник.
17.06.2020 міський голова Віталій Малецький разом із заступником начальника РСЦ ГСЦ МВС в Полтавській області Іриною Пархоменко та керівником ТСЦ № 5342 Миколою Васютою з робочим візитом відвідали Кременчуцький ЦНАП, щоб побачити як надаються адміністративні послуги відповідно до Узгодженого рішення між Кременчуцькою міською радою Полтавської області та Головним сервісним центром МВС про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг.
24.06.2020 у рамках робочого візиту до Кременчука голова Полтавської обласної державної адміністрації Олег Синєгубов знайомився з організацією роботи щодо обслуговування відвідувачів у ЦНАП.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Щотижня проводяться онлайн-навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.
03.03.2020 консультант з сервіс дизайну компанії СXDesign Олег Балакін провів тренінг для працівників ЦНАП «Сервіс дизайн: що це і як використовувати для покращення сервісу у центрах надання адміністративних послуг».
Протягом травня − червня 2020 року проведено цикл психологічних онлайн тренінгів «Профілактика емоційного та професійного вигорання». Тренером виступила арт-терапевтка, психологиня, бізнес-тренерка Олена Жаворонкова. Проведення тренінгів стало можливим завдяки співпраці з проєктом «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.
СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ
Стартував новий освітній проєкт «#Важливо_компетентно_фахово», покликаний створити потужний майданчик для професійного зростання державних службовців та представників ОМС, обміну знаннями, досвідом та практичними кейсами у сфері надання якісних послуг громадянам.
12.02.2020 відбувся перший навчальний семінар на тему: «Паспортні документи: види, статус та роль у сучасному житті». Доповідачами виступили керівники територіальних підрозділів міграційної служби міста.
27.02.2020 для представників влади, банківської сфери та кременчуцьких підприємців проведено освітній семінар «Є ідея?.. Ми підкажемо ефективні шляхи її реалізації». Захід організовано для привернення уваги суб'єктів господарювання щодо існуючих сервісів та актуальних можливостей, які пропонує держава та місто для їх розвитку.
TEAM BUILDING
Протягом І півріччя 2020 року це:
- 02.03.2020 святкування 5-річчя ЦНАП;
- 09.03. 2020 гра у пейнтбол;
- 21.05.2020 участь у Всеукраїнському флешмобі до Дня вишиванки.
Зведена інформація про роботу Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці» за суб’єктами надання послуг
у І півріччі 2020 року
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Кількість прийнятих заяв
|
|
5
|
|
1
|
|
1349
|
|
842
|
|
580
|
|
10
|
|
100
|
|
10
|
|
335
|
|
3
|
|
2267
|
|
0
|
|
1371
|
|
2
|
|
1823
|
|
30
|
|
13876
|
|
19
|
|
8746
|
Крюківська районна адміністрація виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (49)
|
4053
|
|
1165
|
|
35
|
|
4785
|
|
4854
|
|
3290
|
|
4822
|
|
2247
|
|
1919
|
|
335
|
|
444
|
|
30
|
Всього прийнято заяв
|
59348
|
Надано послуг
|
56394
|
Відмовлено
|
1015
|
Видано результатів
|
57409
|
Всього обслуговано звернень
|
116757
|