ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці»
02.03.2020
Керівник установи: директор Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» (далі – ЦНАП) - Печериця Тетяна Володимирівна.
Кількість штатних осіб:
Загальна чисельність персоналу складає 87 осіб. З них: 2 керівники, адміністратори на прийомі відвідувачів – 43 особи, адміністратори з обробки та видачі готових документів – 10 осіб, спеціалісти по наданню консультацій – 8 осіб, бек-офіс – 16 осіб, технічний персонал – 8 осіб.
Організаційна структура ЦНАП:
- Адміністративно-дозвільне управління;
- Управління обробки та видачі готових документів;
- Управління фінансово-юридичного забезпечення.
Загальні відомості про ЦНАП:
ЦНАП створено 2 березня 2015 року Кременчуцькою міською радою Полтавської області, як її виконавчий орган з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання відповідно до Конституції та законодавства України.
ЦНАП постійно розвивається та удосконалює свою роботу. Нині через ЦНАП можна замовити 328 адміністративних послуг, з них 77 послуг приймається за принципом екстериторіальності.
34 адміністративні послуги можна замовити онлайн, не виходячи з дому, без відвідування ЦНАП. Жителів міста, які за віком або за станом здоров’я не можуть відвідати ЦНАП, обслуговує мобільний адміністратор із комплектом обладнання для виїзного оформлення заявки.
У 2019 році ЦНАП розширив зону обслуговування, долучивши Кременчуцький район. Зараз ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через ЦНАП максимальну кількість адмінпослуг для сільських жителів.
Для зручності громадян, у центрі міста функціонує головний офіс ЦНАП, а для людей, які проживають у віддалених районах міста - два відділення:
- з 04.01.2016 Крюківський відділ (населення району складає близько 70 тисяч жителів),
- з 23.01.2018 Автозаводський відділ (населення району складає близько 150 тисяч жителів).
Головний офіс ЦНАП знаходиться у сучасному комфортному приміщенні у центрі міста та обслуговує до 2-х тисяч громадян протягом дня. Завдяки вдалому зонуванню приміщення та прийому замовників послуг на точно призначений день і час, потоки відвідувачів не змішуються та не створюють черг. Запис у ЦНАП можна здійснити будь-якими із зручних способів: особисто, через сайт, за телефонними номерами (мобільними та стаціонарним).
Якісним сервісом, який пропонує ЦНАП, активно користуються як жителі, так і гості міста. Загалом через ЦНАП обслуговано понад 1,1 млн. осіб. Нині ЦНАП співпрацює із 36 суб’єктами надання послуг.
Статистика обслуговування громадян:
Всього
|
Головний офіс
|
Крюківський відділ
|
Автозаводський відділ
|
|
2015 рік
|
76 тис. осіб
|
76 тис. осіб
|
-
|
-
|
2016 рік
|
130 тис. осіб.
|
116 тис. осіб
|
14 тис. осіб
|
-
|
2017 рік
|
195 тис. осіб
|
170 тис. осіб
|
25 тис. осіб
|
-
|
2018 рік
|
344 тис. осіб
|
262 тис. осіб
|
35 тис. осіб
|
47 тис. осіб
|
2019 рік
|
331 тис. осіб
|
253 тис. осіб
|
23 тис. осіб
|
55 тис. осіб
|
2020 рік
(на 02.03.2020)
|
51 тис. осіб
|
39 тис. осіб
|
4 тис. осіб
|
8 тис. осіб
|
1127 тис.осіб
|
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі, на веб-порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», Єдиному державному реєстрі транспортних засобів.
Переваги ЦНАП:
- запис до адміністратора на точно призначений час,
- подання заяв на отримання адміністративних послуг в електронному вигляді через Інтернет,
- відкритість до доступність інформації про послуги,
- автоматизоване формування бланків заяв та супровідних документів,
- можливість перевірити стан розгляду заявки на сайті ЦНАП та з допомогою QR-коду.
- штрих - кодування справ,
- смс - інформування про результат послуги,
- безкоштовне виготовлення копій документів, необхідних для замовлення послуг у ЦНАП,
- вільний доступ до Wi-Fi,
- оплата послуг через платіжні термінали,
- дитячий куточок,
- додаткові умови для людей із інвалідністю;
- для ознайомлення широкого кола громадян із роботою ЦНАП, його можливостями та перевагами ведуться сторінки у соціальних мережах Фейсбук та Інстаграм та канал у Telegram.
Кременчук другий в Україні почав оформляти паспорти громадянина України у формі ID – картки та паспорти громадянина України для виїзду за кордончерез ЦНАП. Третім в Україні підписав узгоджене рішення з Головним сервісним центром МВС України щодо надання адміністративних послуг територіального сервісного центру через ЦНАП та одним з перших запровадив надання послуг з державної реєстрації актів цивільного стану.
Нині ЦНАП володіє достатньою матеріально-технічною базою для того, щоб бути потужним освітнім хабом для осіб різних вікових груп, включаючи школярів та людей поважного віку. У ЦНАП усі охочі можуть безкоштовно отримати або покращити навички, які наразі є вкрай затребуваними та необхідними.
«Родзинкою» ЦНАП є культовий міні-музей, облаштований у підземному приміщенні. Це залишки Свято-Покровської церкви, зруйнованої у 30-ті роки минулого сторіччя. Завдяки спільним зусиллям Кременчуцької міської влади, Кременчуцької єпархії Української Православної Церкви та Кременчуцького краєзнавчого музею скарбниця міні-музею ЦНАП наповнена унікальними колекціями церковних реліквій.
Колектив ЦНАП приймає активну участь у житті міста, в тому числі у спартакіадах, оглядах художньої самодіяльності, благодійних пробігах, акціях, виставках тощо.