СОЦІАЛЬНІ ПИТАННЯ: НАПРАЦЬОВУЄМО ДІЄВІ МЕХАНІЗМИ НАДАННЯ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ ТА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ
31.01.2020
Якісним адміністративним послугам соціального характеру, наданим за зрозумілою процедурою, бути!
Сьогодні на базі Кременчуцького ЦНАП проведено розширену робочу нараду з представниками управлінь соціального захисту населення. За круглим столом були присутні директор Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» Тетяна Печериця, директор Департаменту соціального захисту населення та питань АТО Марина Доценко та представники цих підрозділів, відповідальні за надання послуг соціальної сфери.
Зустріч проведено у форматі конструктивного діалогу, в ході якого було:
- підведено підсумки спільної роботи з надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення у 2019 році та у порівнянні з попередніми роками (доповідав начальник відділу соціальних послуг ЦНАП Олександр Швець);
- обговорено шляхи оптимізації процесів надання соціальних допомог та житлових субсидій, зокрема, збільшення поінформованості громадян зі стадіями розгляду поданих ними заяв;
- розглянуто перспективи запровадження надання нових послуг соціального характеру через ЦНАП.
Для довідки. Нині через Кременчуцький ЦНАП надається 46 послуг, суб’єктами надання яких є управління соціального захисту населення. Прийом документів здійснюється як у головному офісі, так і у двох відділеннях ЦНАП.
Тісна співпраця з УСЗН розпочалася ще у квітні 2017 року із запровадження надання послуги «Призначення житлових субсидій». Тільки за перший рік було прийнято 1157 заяв (338 заяв по Автозаводському району та 819 заяв по Крюківському району).
У 2018 році реєстр адміністративних послуг ЦНАП доповнився 16 соціальними послугами (по 8 послуг у кожному з районів). Це дозволило у рази збільшити кількість обслугованих громадян, зокрема, у 2018 році було прийнято 17156 заяв цієї категорії!
У 2019 році через ЦНАП м. Кременчука запроваджено прийом заяв ще по 8 послугам соціального характеру (по 4 послуги у кожному з районів). Це дозволило збільшити загальну кількість прийнятих заяв на 6%, а саме, у 2019 році було прийнято 18215 заяв.
Статистичні дані свідчать, що соціальні послуги були та залишаються актуальними серед кременчужан. Так, у 2018 році послуги із соціальних питань становили 10 % від усіх прийнятих звернень, а у 2019 році їх частка збільшилась до 11 %.