ЗВІТ ПРО РОБОТУ ДЕПАРТАМЕНТУ «ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ» У 2019 РОЦІ
22.01.2020
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У 2019 році через Департамент «ЦНАП у м. Кременчуці» (далі – ЦНАП) обслуговано 331 тисячу громадян:
Головний офіс
|
Автозаводський відділ
|
Крюківський відділ
|
253 тис. осіб
|
55 тис. осіб
|
23 тис. осіб
|
Нині через ЦНАП можна отримати 278 адміністративних послуг, із них 77 послуг приймається за принципом екстериторіальності.
Жителі міста мають змогу не виходячи з дому, без відвідування ЦНАП, замовити онлайн 30 адміністративних послуг. Для зручності громадян детальні, покрокові відео - інструкції з реєстрації особистого кабінету та оформлення онлайн послуг розроблено та розміщено на сайті cnap-kremen.gov.ua у вкладці «Онлайн послуги».
Протягом року зареєстровано 164127 звернень, з них надано 3906 відмов, що становить 2,4 % (з них 18 % становлять відмови щодо призначення житлових субсидій).
За надання адміністративних послуг у 2019 році до міського бюджету надійшло 11,5 мільйонів гривень.
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі, на веб-порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» та Єдиному державному реєстрі транспортних засобів.
У 2019 році через ЦНАП зареєстровано звернень щодо:
- реєстраційних дій відносно фізичних, юридичних осіб, громадських об’єднань – 6360,
- реєстраційних дій відносно об’єктів нерухомості – 4772,
- витягів з ДЗК – 1818,
- біометричних паспортів – 25159,
- реєстрації/зняття з реєстрації – 22307,
- видачі довідки про реєстрацію місця проживання – 35454,
- соціальних послуг – 18215,
- житлових субсидій – 9153,
- послуг ДРАЦС – 2267,
- реєстрації транспортних засобів – 13,
- видачі посвідчень водія – 361,
- зареєстровано шлюбів у скорочені строки - 107.
РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ ЦНАП
З 05.02.2019 для покращення сервісу надання адміністративних послуг із будівельних та містобудівних питань (послуги 21-02, 21-03, 21-04, 21-05, 21-07) реалізовано можливість вказувати у тексті смс - повідомлення про готовність послуги також номер будівельної декларації.
У лютому 2019 року громадською організацією «Захист прав інвалідів» проведено опитування відвідувачів головного офісу ЦНАП для визначення рівня якості та доступності надання адміністративних послуг через ЦНАП. За результатами опитування 98,7 % респондентів задоволені рівнем обслуговування громадян у ЦНАП.
На малій рецепції головного офісу ЦНАП облаштовано спеціальну скриньку для збору ініціатив, конструктивних пропозицій та критичних зауважень щодо сервісу надання адміністративних послуг у ЦНАП, які залишити може кожен бажаючий.
З 27.05.2019 у приміщенні ЦНАП стало можливим замовляти послуги Комунального підприємства «Кременчуцьке міжміське бюро технічної інвентаризації» (БТІ).
З 22.07.2019 став доступним новий електронний сервіс: тепер за QR-кодом можна перевірити стан замовлення послуги у ЦНАП.
З 24.07.2019 спрощено інтерфейс електронної черги ЦНАП.
За результатами опитування відвідувачів, проведеного у серпні 2019 року, 99,9 % відвідувачів задоволені рівнем обслуговування у ЦНАП.
З 18.10.2019 ЦНАП перейшов на безкоштовне користування коротким номером 15-88 для абонентів ПрАТ "МТС Україна" та ТОВ "Лайфселл".
Головний офіс та відділення ЦНАП стали пунктами супроводу міської цільової програми «Громадський бюджет міста Кременчука»: протягом 05.09.2019 − 04.10.2019 через ЦНАП можна було подати проєктну пропозицію, а з 12.11.2019 до 11.12.2019 кременчужани мали змогу у ЦНАП проголосувати за вподобані проєкти.
Завдяки спільним зусиллям Кременчуцької міської влади, Кременчуцької єпархії Української Православної Церкви та Кременчуцького краєзнавчого музею у липні 2019 року скарбниця міні-музею ЦНАП поповнилася унікальними колекціями церковних реліквій.
За допомогою програмного забезпечення «е-ЦНАП Cloud», розробленого КП «Міськоформлення», Кременчуцький ЦНАП приєднався до системи електронного моніторингу якості надання адмінпослуг, який впроваджує Міністерство цифрової трансформації України.
НОВІ ПОСЛУГИ
Протягом 2019 року через ЦНАП додатково запроваджено надання 43 послуг.
Січень:
58/59 – 10 «Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги».
Лютий:
58/59 – 11 «Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку»;
36-20 «Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель»;
36-21 «Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу»;
36-22 «Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу».
Березень:
25-14 «Реєстрація учасників громадських оплачуваних робіт для учнівської та студентської молоді, організованих під час літніх канікул та у вільний від навчання час у Реєстрі банку даних»;
58/59-12 «Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею»;
58/59-13 «Компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
10-19 «Рішення про затвердження документації із землеустрою»;
10-20 «Рішення про надання дозволу про внесення змін до документації із землеустрою»;
60-02 «Державна реєстрація народження»;
60-08 «Державна реєстрація смерті».
Травень:
60-03 «Державна реєстрація розірвання шлюбу (за спільною заявою подружжя, яке не має дітей)»;
60-04 «Державна реєстрація зміни імені»;
60-05 «Внесення змін до актових записів цивільного стану» (відповідно до статті 53 Сімейного кодексу України).
Червень:
62-01 «Видача посвідчення водія на право керування транспортними засобами замість втраченого або викраденого (без складання іспиту)»;
62-02 «Обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспиту)»;
62-03 «Реєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-04 «Перереєстрація транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката»;
62-05 «Реєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-06 «Перереєстрація транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката»;
62-07 «Реєстрація мототранспорта вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-08 «Перереєстрація мототранспорта вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката»;
62-09 «Реєстрація мототранспорта іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-10 «Перереєстрація мототранспорта іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката»;
62-11 «Перереєстрація причепа вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката»;
62-12 «Перереєстрація причепа вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката»;
62-13 «Реєстрація причепа іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-14 «Перереєстрація причепа іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката;
62-15 «Реєстрація мопеда з видачею свідоцтва про реєстрацію»;
62-16 «Перереєстрація мопеда з видачею свідоцтва про реєстрацію або його дубліката».
21-08 «Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт»;
21-09 «Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт»;
21-10 «Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт»;
21-11 «Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт»;
21-12 «Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)»;
21-13 «Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта»;
21-14 «Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт».
Вересень:
60-09 «Державна реєстрація шлюбу у скорочені строки».
ОБМІН ДОСВІДОМ
З метою отримання практичного досвіду та навичок у роботі із розробленим та запровадженим апаратно-програмним комплексом (АПК) ЦНАП відвідали:
- 01.02.2019 представники ЦНАП м. Черкаси,
- 07.02.2019 представники ЦНАП м. Умань (Черкаська область),
- 30.07.2019 представники ЦНАП м. Черкаси,
- 19.08.2019 представники ЦНАП м. Луцька,
- 21.08.2019 представники ЦНАП м. Лисичанська,
- 30.08.2019 представники ЦНАП м. Гребінка,
- 7 − 8.11.2019 представники ЦНАП м. Черкаси.
19.03.2019 про можливості та переваги Кременчуцького ЦНАП говорили під час семінару проведеного для медпрацівників Кременчуцької міської дитячої лікарні. Спікером виступив начальник відділу швидких послуг, адміністратор ЦНАП Андрій Нальотов. Захід організований та проведений до Тижня Відкритого Уряду.
24.04.2019 у рамках практикуму на тему: «Застосування сучасних інформаційних технологій в діяльності органів місцевого самоврядування. Електронне урядування як чинник відкритості влади для громади» Кременчуцький ЦНАП із ознайомчим візитом відвідали керівники міст, селищ, сіл Полтавської області. Захід організований проектом "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
16.05.2019 ЦНАП відвідала делегація з Ізраїлю на чолі з заступником мера міста Рішон-ле-Ціон паном Максимом Бабицьким.
16.05.2019 із робочим візитом до ЦНАП завітали представники Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини Олексій Кубарь та Ліза Жуковська. Ціль: об’єднати спільні зусилля щоб втілити в життя ексклюзивний проект - створити простір для навчання та відновлення працівників ЦНАП.
28.05.2019 делегація керівників ЦНАП м. Києва та Київської області вивчали досвід роботи Кременчуцького ЦНАП та знайомилися з кращими практиками обслуговування відвідувачів. Захід організовано Офісом реформи адміністративних послуг, створеним за підтримки уряду Канади та проекту EDGE, the Expert Deployment for Governance and Economic Growth, Ukraine.
Участь у виїзних навчальних заходах:
16 – 17.01.2019 керівники ЦНАП Юрій Іващенко та Наталя Мар’єнко приймали участь у навчальній поїздці для обміну досвідом у сфері відкритого демократичного урядування, надання якісних адміністративних послуг та роботи ЦНАП до м. Вінниці. Захід проводив Проект ПРОМІС, який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
22 – 23.01.2019 керівники ЦНАП Тетяна Печериця, Юрій Іващенко та Тетяна Макуха приймали участь у тренінгу «Врахування деяких аспектів гендерної рівності й екологічної збалансованості та забезпечення сталості результатів впровадження проектів». Захід проводив Проект ПРОМІС, який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади для представників міст-партнерів Проекту з Полтавської та Івано-Франківської областей.
17 – 18.04.2019 начальник адміністративно-дозвільного управління ЦНАП Наталя Мар’єнко приймала участь у семінарі на тему: "Розвиток інституційної та кадрової спроможності системи надання адміністративних послуг", м. Київ.
10 – 14.06.2019 керівники ЦНАП Тетяна Печериця та Тетяна Макуха приймали участь у тренінгу тренінг «Людино-орієнтований дизайн та дизайн-мислення», який проводився за підтримки проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, м.Київ.
06.07.2019 у рамках робочої поїздки ЦНАП відвідали радник Міністра юстиції України Ігор Алексєєв та начальник Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Олег Тимченко.
16 – 17.07.2019 представники ЦНАП Юрій Іващенко та Андрій Нальотов приймали участь у навчальній поїздці з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності ЦНАП до міст Івано-Франківська та Коломиї.
27.09.2019 директор ЦНАП Тетяна Печериця приймала участь у V Національному форумі ІТ-директорів органів влади «Довіра у цифровому суспільстві», м. Київ
27 вересня 2019 начальник відділу швидких послуг Андрій Нальотов приймав участь у INTERNATIONAL IT FORUM 2019, м. Запоріжжя.
9 − 11.10.2019 керівники ЦНАП Тетяна Печериця та Тетяна Макуха приймали участь у щорічній конференції на тему: “Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації”, м. Київ.
20 − 28.10.2019 директор ЦНАП Тетяна Печериця приймала участь у робочій поїздці до Естонії (міста Таллінн, Тарту, Вільянді, Пярну) для вивчення кращих практик впровадження е-урядування цієї балтійської країни. Захід організований Проєктом ПРОМІС, який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
28 − 29.11.2019 директор ЦНАП Тетяна Печериця приймала участь у засіданні Секції з питань адміністративних послуг, організованою Асоціацією міст України в рамках проєкту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», м. Харків.
31.10.2019 на базі Кременчуцького ЦНАП проведено виїзне практичне заняття для представників ОМС та ЦНАП Полтавської області. Навчання організоване у рамках тематичного постійно діючого семінару «Державна політика та нормативне регулювання у сфері надання адміністративних послуг», який проводиться Полтавським центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.
Протягом січня та квітня 2019 року проведено цикл психологічних семінарів – тренінгів, направлених на розвиток основних комунікаційних навичок адміністраторів ЦНАП. Вчителем виступила професор кафедри філології та видавничої справи КрНУ, доктор філологічних наук Ксенія Сізова.
10.07.2019 тренер, фасилітатор, член правління МГО «Основи свободи», керівник громадської організації КІПЦ «Європейський клуб» Олег Овчаренко прочитав лекцію на тему: «Ненасильницька комунікація».
04.12.2019 громадські активістки м. Кременчука Лариса Гориславець та Світлана Овчаренко провели навчання з основ мовної культури та розповіли про сучасні мовні тенденції в Україні.
СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ
Для ознайомлення школярів з роботою ЦНАП, започатковано освітній проєкт «Виховуємо молоде покоління замовників адміністративних послуг». Участь у проєкті включає відвідування храмової кімнати та оглядову екскурсію головним офісом ЦНАП. Загалом у 2019 році проведено 34 такі екскурсії для більш як 620 школярів різних вікових груп.
18.10.2019 започатковано всеукраїнський екофлешмоб під гаслом #збережиприроду #посадидерево. Ініціативу підтримали ЦНАПи Дніпропетровської, Черкаської, Харківської областей та ЦНАП Волинської області.
Участь у загальноміській акції „Святий Миколай - дітям”. Зібрані іграшки, канцтовари, книжки, засоби особистої гігієни було передано у дитячі установи міста.
ВІДЗНАКИ
За результатами оцінювання експертами Проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) діяльності ЦНАП у кожному з 16 міст-партнерів Проекту у 2018 році, роботу Кременчуцького ЦНАП визнано однією з кращих (отримано 980 балів із 1000 можливих).
За підсумками конкурсів, які проводилися Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації серед ЦНАП області, Кременчуцький ЦНАП нагороджено:
- Особливою відзнакою «Взірцевий центр надання адміністративних послуг»,
- Відзнакою «Кращий керівник Центру надання адміністративних послуг Полтавщини» нагороджена директор ЦНАП Тетяна Печериця,
- Відзнакою обласного конкурсу «Кращий адміністратор – 2019» за високі стандарти обслуговування премійована адміністратор Вікторія Найда.
30 травня за результатами обласного конкурсу «Успішна жінка Полтавщини», який проводила Полтавська облдержадміністрація, директор ЦНАП Тетяна Печериця отримала перемогу у номінації «Успішна жінка Полтавщини – представник органів виконавчої влади та місцевого самоврядування».
За результатами дослідження, проведеного Центром політико-правових реформ у квітні 2019 року, організацію роботи Кременчуцького ЦНАП визнано однією з кращих серед 50-ти промоніториних ЦНАП України.
30.08.2019 року одержано Подяку колективу ЦНАП від Офісу реформи адміністративних послуг за зусилля, завдяки яким адміністративні послуги стають доступнішими для громадян.
TEAM BUILDING
Уже стало доброю традицією проводити спільне дозвілля працівників ЦНАП та членів їх сімей:
30.04.2019 екскурсія по маршруту: Кременчук – Мгар – Вовча Долина – Лубни – Кременчук,
06.05.2019 участь у фотоконкурсі «Сучасна молодь – за принципи профспілок», який організувала Полтавська обласна організація профспілки працівників державних установ України. Результат - 1 місце,
22.05.2019 участь у конкурсах художньої самодіяльності, які організовувала та проводила Кременчуцька міська організація профспілки працівників державних установ (голова Тетяна Діденко),
04 – 06.06.2019 участь у щорічній спартакіаді серед профспілкових організацій органів місцевого самоврядування міста Кременчука,
15.07.2019 спільний відпочинок на базі р. Псьол,
28.09.2019 участь у патріотичному пробігу, який проводився у рамках фестивалю «Солодкий Кременчук»,
14.10.2019 екскурсія до м. Полтава,
06.12.2019 участь у виставці ручних робіт, яка присвячена Дню місцевого самоврядування та проведена у Міському палаці культури.
Зведена інформація про роботу Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці»
за суб’єктами надання послуг у 2019 році
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Кількість прийнятих заяв
|
|
23
|
|
12
|
|
1927
|
|
1716
|
|
674
|
|
28
|
|
338
|
|
10
|
|
805
|
|
4
|
|
6422
|
|
3
|
|
2600
|
|
20
|
|
4791
|
|
19
|
|
34537
|
|
28
|
|
35859
|
Крюківська районна адміністрація виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (49)
|
13084
|
|
2264
|
|
75
|
|
10413
|
|
16421
|
|
11197
|
|
11833
|
|
6382
|
|
2267
|
|
373
|
Всього прийнято заяв
|
164125
|
Надано послуг
|
163090
|
Відмовлено
|
3938
|
Всього
|
167028
|
Всього обслуговано звернень
|
331153
|