У Кременчуці проведено семінар «Діяльність ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація з повноважень надання адміністративних послуг»
26.05.2016
25 травня 2016 року на базі Кременчуцької міської ради проведено робочу зустріч - семінар «Діяльність ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація з повноважень надання адміністративних послуг» з метою обміну думками та визначення шляхів розв’язання актуальних проблем взаємовідносин ЦНАП та центральних органів виконавчої влади щодо передачі повноважень.
Захід проведено за ініціативи Центру політико-правових реформ (м. Київ), Центру досліджень місцевого самоврядування (м. Львів) за фінансової підтримки представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні.
Робочу зустріч проводили:
- Заступник голови правління Центру досліджень місцевого самоврядування - Ігор Бригілевич;
- Заступник голови правління Центру політико-правових реформ - Віктор Тимощук;
- Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» - Лариса Карп’як;
- Керівик-експерт проекту Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» - Роман Матвійчук.
Участь в семінарі взяли представники міст обласного підпорядкування, районних державних адміністрацій, керівники структурних підрозділів, які безпосередньо задіяні в наданні адміністративних послуг, представники новостворених громад із різних областей України.
Метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах і районах з врахуванням нових повноважень, що передаються органам місцевого самоврядування і РДА. У рамках семінару обговорювались питання щодо вдосконалення діяльності ЦНАП із урахуванням передового досвіду українських центрів надання адміністративних послуг.
Учасників семінару привітав міський голова Віталій Малецький. Він зауважив, що кременчуцький ЦНАП від першого дня своєї роботи використовує прогресивний досвід подібних центрів у плані покращення надання адміністративних послуг. Майже щотижня в ньому застосовують новинки чи-то в напрямку створення покращених умов для прийому громадян, чи-то введення нових функцій у програмному забезпеченні центру, чи появою нових видів комунікацій із громадою. Такий підхід у роботі надав можливість Кременчуцькому ЦНАП увійти до десятки кращих центрів України. Віталій Малецький наголосив, що разом із тим, колектив Кременчуцького ЦНАП не зупиняється на досягнутому.