ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ ЕСТОНІЇ: ЗРУЧНО ТА ПРОСТО
30.10.2019
Минулого тижня в рамках навчального візиту до Естонії директор Кременчуцького ЦНАП Тетяна Печериця разом з представниками 14 міст-партнерів Проекту #ПРОМІС вивчала кращі практики впровадження е-урядування цієї балтійської країни.
Тому, 30 жовтня 2019 року чергове навчання адміністраторів ЦНАП було не зовсім навчанням, а швидше невеличким екскурсом до Естонії – країни, якій вдалось успішно втілити ідею держави в смартфоні. Наша Тетяна Володимирівна ділилася враженнями і думками та була віртуальним гідом по Таллінну, Тарту, Вільянді, Пярну. Дуже цікаво та пізнаваньно🤓
Нині в Естонії процес «спілкування» між громадянами та державою, за невеликими виключеннями, відбувається в електронному вигляді й ніяк інакше. Електронні інноваційні рішення максимально всюди завдяки застосуванню захищених систем обміну даними і впровадження електронної ідентифікації особи. Зручно та комфортно замовляти паспортні послуги, посвідчення особи, реєструвати транспортні засоби, отримувати водійські посвідчення та інші публічні послуги.
Проте, здивували не лише електронні послуги, але й привітні та відкриті люди, красива та заспокійлива природа, смачні та вишукані страви, а головне - це сервіс, який створений із турботою про кожну людину!, - зізналася Тетяна Печериця:)