НЕНАСИЛЬНИЦЬКА КОМУНІКАЦІЯ: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА
10.07.2019
Ненасильницька комунікація для надання адміністративних послуг або як говорити мовою потреб із клієнтами – це тема сьогоднішнього «нестандартного», але вкрай необхідного навчання з підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП. Заняття проводив тренер, фасилітатор, член правління МГО «Основи свободи», керівник громадської організації КІПЦ «Європейський клуб» Олег Овчаренко.
Нині метод ненасильницької комунікації, розроблений американським психологом Маршаллом Розенбергом в 60-х роках ХХ століття, вважається чи не одним із найбільш ефективних у вирішенні конфліктів.
Говорили про те як почути і зрозуміти співрозмовника, як створити комфортний зв’язок з іншою людиною, як цінувати почуття і потреби свої та оточуючих, про спілкування, яке провокує конфлікти, а також практикувалися у аналізі непорозумінь.
Важливо пам’ятати та розуміти, що конфлікт – це енергія, яку можна та потрібно (!) трансформувати на користь опонентів☺, - наголосив Олег Овчаренко.
Олеже, щиро дякуємо, що завітали та за такий короткий час встигли зацікавити темою, яка безумовно покращить сервіс надання адміністративних послуг у ЦНАП. До зустрічі, не прощаємося, бо плануємо знову із Вами побачитися☺