ЗВІТ ПРО РОБОТУ ДЕПАРТАМЕНТУ «ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ» У І ПІВРІЧЧІ 2019 РОКУ
03.07.2019
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У І півріччі 2019 року через Департамент «ЦНАП у м. Кременчуці» (далі – ЦНАП) обслуговано 166 тисячі громадян:
Головний офіс
|
Автозаводський відділ
|
Крюківський відділ
|
128 тис. осіб
|
27 тис. осіб
|
11 тис. осіб
|
Нині через ЦНАП можна отримати 265 адміністративних послуг, із них 77 послуг приймається за принципом екстериторіальності.
Жителі міста мають змогу не виходячи з дому, без відвідування ЦНАП, замовити онлайн 30 адміністративних послуг.
Протягом січня – червня 2019 року зареєстровано 81 657 звернень, із них надано відмов 1 711, що становить 2,0 %.
За надання адміністративних послуг до міського бюджету надійшло 5,7 мільйонів гривень
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі та на веб-порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
У 2019 році через ЦНАП зареєстровано звернень щодо:
- реєстраційних дій відносно фізичних, юридичних осіб, громадських об’єднань – 3115,
- реєстраційних дій відносно об’єктів нерухомості – 1953,
- витягів з ДЗК – 820,
- біометричних паспортів – 13894,
- реєстрації/зняття з реєстрації – 9885,
- видачі довідки про реєстрацію місця проживання – 17326,
- соціальних послуг – 12552,
- житлових субсидій – 3001,
- послуг ДРАЦС – 706.
РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ ЦНАП
З 5 лютого 2019 року для покращення сервісу надання адміністративних послуг із будівельних та містобудівних питань (послуги 21-02, 21-03, 21-04, 21-05, 21-07) реалізовано можливість вказувати у тексті смс - повідомлення про готовність послуги також номер будівельної декларації.
У лютому 2019 року громадською організацією «Захист прав інвалідів» проведено опитування відвідувачів головного офісу ЦНАП для визначення рівня якості та доступності надання адміністративних послуг через ЦНАП. За результатами опитування 98,7 % респондентів задоволені рівнем обслуговування громадян у ЦНАП.
Завдяки налагодженій співпраці представників суб’єктів надання послуг, фахівців ЦНАП та КП «Міськоформлення» протягом січня – березня 2019 року розроблено механізми подачі електронних заявок та переведено 12 послуг у онлайн формат. Таким чином нині через офіційний сайт ЦНАП cnap-kremen.gov.ua можна замовити 30 послуг та звернутися до обраного офісу ЦНАП лише один раз для одержання результату послуги.
Для зручності громадян детальні, покрокові відео - інструкції з реєстрації особистого кабінету та оформлення онлайн послуг розроблено та розміщено на сайті cnap-kremen.gov.ua у вкладці «Онлайн послуги».
На малій рецепції головного офісу ЦНАП облаштовано спеціальну скриньку для збору ініціатив, конструктивних пропозицій та критичних зауважень щодо сервісу надання адміністративних послуг у ЦНАП, які залишити може кожен бажаючий.
З 27 травня 2019 року у приміщенні ЦНАП стало можливим замовляти послуги Комунального підприємства «Кременчуцьке міжміське бюро технічної інвентаризації» (БТІ).
НОВІ ПОСЛУГИ
Протягом січня – червня 2019 року через ЦНАП додатково запроваджено надання 32 послуг.
Січень:
58/59 – 10 «Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги».
Лютий:
58/59 – 11 «Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку»;
36-20 «Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель»;
36-21 «Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу»;
36-22 «Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу».
Березень:
25-14 «Реєстрація учасників громадських оплачуваних робіт для учнівської та студентської молоді, організованих під час літніх канікул та у вільний від навчання час у Реєстрі банку даних»;
58/59-12 «Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею»;
58/59-13 «Компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
10-19 «Рішення про затвердження документації із землеустрою»;
10-20 «Рішення про надання дозволу про внесення змін до документації із землеустрою»;
60-02 «Державна реєстрація народження»;
60-08 «Державна реєстрація смерті».
Травень:
60-03 «Державна реєстрація розірвання шлюбу (за спільною заявою подружжя, яке не має дітей)»;
60-04 «Державна реєстрація зміни імені»;
60-05 «Внесення змін до актових записів цивільного стану» (відповідно до статті 53 Сімейного кодексу України).
Червень:
62-01 «Видача посвідчення водія на право керування транспортними засобами замість втраченого або викраденого (без складання іспиту)»;
62-02 «Обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспиту)»;
62-03 «Реєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків»;
62-04 «Реєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків».
21-08 «Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт»;
21-09 «Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт»;
21-10 «Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт»;
21-11 «Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт»;
21-12 «Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)»;
21-13 «Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта»;
21-14 «Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт».
22 березня 2019 року підписано узгоджене рішення про співпрацю між Кременчуцькою міською радою Полтавської області та Регіональним сервісним центром МВС у Полтавській області. Це перший крок до запровадження послуг сервісного центру МВС у Кременчуцькому ЦНАП.
ОБМІН ДОСВІДОМ
З метою отримання практичного досвіду та навичок у роботі із розробленим та запровадженим апаратно-програмним комплексом (АПК) ЦНАП відвідали:
- 01 лютого 2019 року представники ЦНАП м. Черкаси,
- 07 лютого 2019 року представники ЦНАП м. Умань (Черкаська область).
19 березня 2019 року про можливості та переваги Кременчуцького ЦНАП говорили під час семінару проведеного для медпрацівників Кременчуцької міської дитячої лікарні. Спікером виступив начальник відділу швидких послуг, адміністратор ЦНАП Андрій Нальотов. Захід організований та проведений до Тижня Відкритого Уряду.
24 квітня 2019 року у рамках практикуму на тему: «Застосування сучасних інформаційних технологій в діяльності органів місцевого самоврядування. Електронне урядування як чинник відкритості влади для громади» Кременчуцький ЦНАП із ознайомчим візитом відвідали керівники міст, селищ, сіл Полтавської області. Захід організований проектом "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
16 травня 2019 року ЦНАП відвідала делегація з Ізраїлю на чолі з заступником мера міста Рішон-ле-Ціон паном Максимом Бабицьким.
16 травня 2019 року із робочим візитом до ЦНАП завітали представники Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини Олексій Кубарь та Ліза Жуковська. Ціль: об’єднати спільні зусилля щоб втілити в життя ексклюзивний проект - створити простір для навчання та відновлення працівників ЦНАП.
28 травня 2019 року делегація керівників ЦНАП м. Києва та Київської області вивчали досвід роботи Кременчуцького ЦНАП та знайомилися з кращими практиками обслуговування відвідувачів. Захід організовано Офісом реформи адміністративних послуг, створеним за підтримки уряду Канади та проекту EDGE, the Expert Deployment for Governance and Economic Growth, Ukraine.
Участь у виїзних навчальних заходах:
16 - 17 січня 2019 року керівники ЦНАП Юрій Іващенко та Наталя Мар’єнко приймали участь у навчальній поїздці для обміну досвідом у сфері відкритого демократичного урядування, надання якісних адміністративних послуг та роботи ЦНАП до м. Вінниці. Захід проводив Проект ПРОМІС, який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
22 - 23 січня 2019 року керівники ЦНАП Тетяна Печериця, Юрій Іващенко та Тетяна Макуха приймали участь у тренінгу «Врахування деяких аспектів гендерної рівності й екологічної збалансованості та забезпечення сталості результатів впровадження проектів». Захід проводив Проект ПРОМІС, який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади для представників міст-партнерів Проекту з Полтавської та Івано-Франківської областей.
17 - 18 квітня 2019 року заступник директора Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» Наталя Мар’єнко приймала участь у семінарі на тему: "Розвиток інституційної та кадрової спроможності системи надання адміністративних послуг", м. Київ.
10 - 14 червня 2019 року керівники ЦНАП Тетяна Печериця та Тетяна Макуха приймали участь у тренінгу тренінг «Людино-орієнтований дизайн та дизайн-мислення», який проводився за підтримки проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, м.Київ.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.
Протягом січня та квітня 2019 року проведено цикл психологічних семінарів – тренінгів, направлених на розвиток основних комунікаційних навичок адміністраторів ЦНАП. Вчителем виступила професор кафедри філології та видавничої справи КрНУ, доктор філологічних наук Ксенія Сізова.
ВІДЗНАКИ
За результатами оцінювання експертами Проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) діяльності ЦНАП у кожному з 16 міст-партнерів Проекту у 2018 році, роботу Кременчуцького ЦНАП визнано однією з кращих (отримано 980 балів із 1000 можливих).
За підсумками конкурсів, які проводилися Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації серед ЦНАП області, Кременчуцький ЦНАП нагороджено:
- Особливою відзнакою «Взірцевий центр надання адміністративних послуг»,
- Відзнакою «Кращий керівник Центру надання адміністративних послуг Полтавщини» нагороджена директор ЦНАП Тетяна Печериця,
- Відзнакою обласного конкурсу «Кращий адміністратор – 2019» за високі стандарти обслуговування премійована адміністратор Вікторія Найда.
30 травня за результатами обласного конкурсу «Успішна жінка Полтавщини», який проводила Полтавська облдержадміністрація, директор ЦНАП Тетяна Печериця отримала перемогу у номінації «Успішна жінка Полтавщини – представник органів виконавчої влади та місцевого самоврядування».
TEAM BUILDING
Уже стало доброю традицією проводити спільне дозвілля працівників ЦНАП та членів їх сімей. Протягом І півріччя 2019 року це:
30 квітня 2019 року екскурсія по маршруту: Кременчук – Мгар – Вовча Долина – Лубни – Кременчук.
06 травня 2019 року участь у фотоконкурсі «Сучасна молодь – за принципи профспілок», який організувала Полтавська обласна організація профспілки працівників державних установ України. Результат - 1 місце.
22 травня 2019 року участь у конкурсах художньої самодіяльності, які організовувала та проводила Кременчуцька міська організація профспілки працівників державних установ (голова Тетяна Діденко)
04 – 06 червня 2019 року участь у щорічній спартакіаді серед профспілкових організацій органів місцевого самоврядування міста Кременчука
Зведена інформація про роботу Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці»
за суб’єктами надання послуг у І півріччі 2019 року
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Кількість прийнятих заяв
|
|
8
|
|
4
|
|
1078
|
|
839
|
|
488
|
|
17
|
|
187
|
|
6
|
|
390
|
|
4
|
|
5146
|
|
3
|
|
1441
|
|
19
|
|
2700
|
|
11
|
|
15934
|
|
0
|
|
18
|
|
18052
|
Крюківська районна адміністрація виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (49)
|
6184
|
|
1142
|
|
35
|
|
4748
|
|
9118
|
|
5973
|
|
4649
|
|
2757
|
|
706
|
Всього прийнято заяв
|
81657
|
Видано результатів
|
77319
|
Відмовлено
|
1711
|
Всього
|
79030
|
Всього обслуговано звернень
|
160687
|