РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЛІ: ПОСЛІДОВНІСТЬ ДІЙ
30.01.2019
30 січня 2019 року у режимі «питання-відповідь» відбулося чергове навчання з підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП, проведене заступником начальника управління земельних ресурсів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Оленою Цигановою. Говорили як про загальний порядок оформлення дозвільних послуг із земельних питань, так і про неординарні, поодинокі життєві ситуації.
Якщо коротко, то алгоритм реєстрації земельної ділянки у власність (для будівництва житлового будинку, ведення садівництва, городництва) полягає у послідовному замовленні через ЦНАП наступних послуг:
- 10-10 Рішення про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам в м. Кременчуці (із земель комунальної власності у власність чи користування для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), ведення садівництва, городництва, сінокосіння, ведення особистого селянського господарства, будівництва індивідуальних гаражів);
- 36-14 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;
- 36-12 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу із державного земельного кадастру;
- 10-17 Рішення про передачу земельних ділянок у власність громадянам (для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства, будівництва індивідуальних гаражів);
- 55-09 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
Послідовність замовлення послуг для одержання земельної ділянки в оренду:
- 10-01 Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в м. Кременчуці (у користування із земель комунальній власності, крім будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), ведення садівництва, городництва, сінокосіння, ведення особистого селянського господарства, будівництва індивідуальних гаражів);
- 36-12 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу із державного земельного кадастру;
- 36-16 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- 10-03 Рішення про передачу в оренду (поновлення договорів оренди землі) та передачу в постійне користування земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності;
- 55-10 Державна реєстрація речових прав, похідних від права власності.
Із повним переліком необхідних документів для замовлення послуг, способом та порядком їх подання, строками, переліком підстав для відмови у наданні послуги, можна ознайомитися у відповідних інформаційних картках на сайті ЦНАП.
У разі виникнення додаткових питань, кваліфіковану консультацію можна отримати у фахівців управління земельних ресурсів (площа Перемога, 2 каб.422, тел. (0536) 74-38-42, 74-38-54, 74-39-81, 74-32-73, е-mail: zemlekor@kremen.gov.ua).
Для зручності жителів міста, працівники управління земельних ресурсів надають консультації у приміщенні головного офісу ЦНАП (вул. Гагаріна, 14) щочетверга з 08:00 до 10:00.