ПОГОДЖУЄМ РЕЖИМ РОБОТИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
16.01.2019
16 січня 2019 року чергове навчання з підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП присвячене нюансам замовлення послуги 11-01 «Видача погодження на встановлення режиму роботи закладам торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг». Заняття проводила фахівець Управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики Людмила Харитонова.
У центрі уваги документи необхідні для отримання погодження у разі:
- здійснення діяльності у сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг в стаціонарних приміщеннях (в капітальних будівлях та тимчасових спорудах),
- надання послуг у тимчасових пересувних спорудах (лотки, палатки, розноски, автолавки, низькотемпературні лотки-прилавки, торгові автомати та ін.),
- продовження терміну дії погодження,
- анулювання погодження,
- дострокового переоформлення погодження (реорганізація суб'єкта господарювання без зміни цільового призначення об'єкту, зміни режиму роботи, адреси, спеціалізації, тощо),
- оформлення дублікату погодження.
Строк надання послуги - 5 робочих днів з дня надходження заяви. Питання щодо режимів роботи у нічні години (після 23 години) розглядаються комісійно відповідно до регламенту роботи виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.
Детальну консультацію з питань погодження на встановлення режиму роботи закладам торгівлі ресторанного господарства та сфери послуг, представники бізнесу можуть отримати у спеціалістів Управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (площа Перемоги, 2, каб. 110, кімн.110, тел. 74-38-48, е-mail: torg@kremen.gov.ua).