Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

ПІДБИТО ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕНОГО АНКЕТУВАННЯ

08.10.2018


Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці» (далі – ЦНАП) у вересні 2018 року проводив анкетування відвідувачів з метою  визначення  суспільної  думки щодо ефективності роботи ЦНАП, якості обслуговування адміністраторами, доступності інформації про адміністративні послуги, рівня задоволеності відвідувачів та дотримання вимог чинного законодавства.
Анкета складалася з питань які дають змогу оцінити якість надання адміністративних послуг в ЦНАП, графік роботи, дотримання строків надання послуг, достатність та повноту інформації про саму адміністративну послугу.
Як свідчать результати дослідження, абсолютна більшість респондентів, що взяли участь в опитуванні, знають які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП – 91,2%.  
94,8% опитаних відомо про відділення ЦНАП на Молодіжному та в Крюкові. Жителів міста влаштовує режим роботи головного офісу Департаменту ЦНАП, відділень на Молодіжному та в Крюкові.                                                                                                                                                                
61,2% опитаних користувачів послуг відвідували офіційний сайт ЦНАП. При цьому 71,2 % респондентів повідомили, що інформація, яка розташована на даному сайті, є корисною для них. 45,2% суб’єктів звернень, які були відвідувачами сайту,  реєструвалися в електронну чергу або замовляли електронну послугу на нашому сайті. Відповідно 54,8% опитаних не використовували можливості скористатися інформацією на офіційному сайті ЦНАП.
В абсолютній більшості відвідувачам ЦНАП  зручно отримувати інформацію про результат розгляду звернення за допомогою SMS повідомлення (97,6%).
Практично усі відвідувачі залишилися задоволеними платіжними терміналами, що розташовані в ЦНАП (97,7%).
Безкоштовним ксероксом скористалося 70,4% замовників адміністративних послуг.
Щодо роботи ЦНАП в цілому, то абсолютна більшість тих, хто звертався до ЦНАП, оцінює його роботу: 72,4% - відмінно;  21,2% - дуже добре; добре 6,4%.
Результати анкетування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг.
Разом з тим, незважаючи на досить позитивну оцінку різних аспектів функціонування ЦНАП, анкетування дозволило виявити окремі сторони процесу надання адміністративних послуг, які ще потребують доопрацювання та намітити кроки подальшої роботи в плані удосконалення якості надання послуг населенню органами виконавчої влади.  (Пропозиція від відвідувача: Розробка та впровадження плати за послуги через Приват 24.)

Періодичне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці» дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні і слабкі сторони діяльності та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі встановлених зрозумілих та загальноприйнятих критеріїв. Серед них — зручність місць для відвідувачів, наявність зразків документів, обґрунтованість відмови у наданні послуг, доброзичливість та привітність працівників, дотримання процедури надання адміністративної послуги тощо.

1. Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?
        так        228
      ні        25
              
2. Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?
        так        249
      ні        11
   
3. Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?
        так        153
      ні        116
     
4. Чи була інформація на сайті корисною для Вас?
        так        178
      ні        75

5. Чи реєструвалися Ви у електронну чергу/ замовляли електронну послугу на нашому сайті?
        так        97
      ні        144
       
6. Чи відомо Вам про відділення ЦНАП на Молодіжному та Крюкові? 
        так        221
      ні        22

7. Чи зручно отримувати інформацію про результат розгляду звернення за допомогою SMS повідомлення?
        так        231
      ні        6

8. Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?
        так        230
      ні        6

9. Чи скористалися Ви безкоштовним ксероксом, який розташований в приміщенні ЦНАП?
        так        168
      ні        73        

10. Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП? 
  • відмінно169        
  • дуже добре  49
  • добре 24
  • задовільно 3
  • незадовільно -

11. Просимо вказати вашу вікову категорію
  •  16-35 років 119
  •  36-55 років 86
  •  55 і більше років  34

  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025