ПОСЛУГИ З ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ СТАЛИ НАЙБІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНИМИ У КРЕМЕНЧУЦЬКОМУ ЦНАП
03.10.2018
3 жовтня 2018 року внутрішнє навчання адміністраторів ЦНАП присвячене нюансам оформлення послуг на призначення житлових субсидій (послуги 58-01, 59-01). Заняття проводить начальник відділу соціальних послуг, адміністратор Олександр Швець.
Озвучено перелік документів, які подаються особою, а також обговорено особливості заповнення розділів декларації щодо членів сім’ї заявника, доходів та документів, що їх засвідчують. Основна ціль – не допустити повернення документів суб’єктами надання послуг – управліннями соціального захисту населення Автозаводського та Крюківського районів.
Перевагами замовлення адміністративних послуг у ЦНАП, у тому числі на призначення житлових субсидій, є:
- можливість записатися на прийом у головному офісі ЦНАП та відділеннях будь-яким із зручних способів: особисто, через сайт, за зручними телефонними номерами (мобільними та стаціонарним);
- адміністратор заповнює, автоматично формує та роздруковує заяву та декларацію, заявник лише своїм підписом посвідчує вірність внесеної інформації
- просторий офіс, електронна черга (на точно призначений день і час), замість живої, прийом 6 днів на тиждень без обідньої перерви (а у вівторок і четвер — до восьмої вечора), смс-інформування про готовність результату, інформація про послуги на сайті cnap-kremen.gov.ua тощо.
Ознайомитися зі зразками заповненої заяви і декларації, з покроковою інструкцією по кожному розділу можна на сайті ЦНАП → послуга 58/59 – 01 → Бланки заяв.