Рік роботи у новому форматі. Етапи розвитку Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці
01.03.2016
Починаючи з 2 березня 2015 року у Центрі надання адміністративних послуг у місті Кременчуці відбулися організаційні зміни:
- окремо виділено рецепцію, де можна отримати первинну консультацію та записатися до електронної черги;
- з квітня видачу готових документів виділено окремим блоком;
- встановлено сучасне обладнання та електронні системи;
- з початку травня функціонує електронна черга;
- запроваджено нову традицію урочистого вручення паспортів 16-річним громадянинам України;
- у травні запроваджено автоматичне заповнення адміністратором бланків заяв громадян;
- втілено спеціальну програму СМС-оповіщення суб’єктів звернення про виконану послугу;
- у серпні було впроваджено всеукраїнський проект «Банк ID» по забезпеченню верифікації заявників на електронні адміністративні послуги за допомогою кредитної картки банка;
- на початку вересня розроблено окремий портал ЦНАП на сайті Кременчуцької міської ради, доступ до якого можливий і з мобільного телефону;
- з’явилась можливість зареєструватися для отримання адміністративної послуги он-лайн;
- у вересні в зв’язку із набуттям чинності п. 36 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», за короткий час всі адміністратори ЦНАП отримали ключі та доступи до Державного реєстру прав на нерухоме майно, ознайомилися з нормативно-правовою базою;
- з жовтня ЦНАП вперше почав надавати електрону послугу «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку»;
- спільно з управлінням освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради та КП «Міськоформлення» було впроваджено новий проект, який надає можливість замовити паспорт громадянина України он-лайн;
- з жовтня у зоні очікування організовано розважальний куточок для маленьких кременчужан, щоб дітлахи, які приходять разом із своїми батьками, могли не заважати дорослим під час отримання адміністративних послуг;
- у грудні було проведено конференцію на тему: «Налагодження співпраці у сфері покращення надання адміністративних послуг між представниками органів місцевого самоврядування та вивчення кращих практик Полтавської області». В заході прийняли участь представники 17 центрів надання адміністративних послуг Полтавської області;
- з 4 січня 2016 року запрацював Крюківський відділ ЦНАП;
- з початку 2016 року впроваджено електронний архів;
- 11 адміністраторів ЦНАП отримали доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- з’явилася можливість замовити он-лайн паспорт громадянина України, не залежно від мети отримання.
- з лютого місяця консультацію та запис до електронної черги можна отримати також за двома номерами мобільних операторів;
- на сайті ЦНАП розроблено стрічку новин, що дозволяє отримати інформацію про останні нововведення та актуальні зміни в законодавстві;
- запрацював зворотній зв'язок на сторінці сайту ЦНАП;
- на сторінці сайту ЦНАП додано вкладку «Державні послуги», де можна замовити послуги, які надаються Міністерством юстиції України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та Державною міграційною службою України;
- запроваджено надання понад 60 послуг он-лайн через сайт ЦНАП.