Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

ЗА СУБСИДІЄЮ – У ЦНАП

13.09.2018


З 17 вересня 2018 року кременчуцький ЦНАП розпочинає прийом заяв на призначення житлових субсидій не тільки тих, які подаються вперше, а й заяв на перерахунок допомог у разі:
  • зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа – членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), їх соціального статусу;
  • зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
  • зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання:
  • зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
  • зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
  • настання інших умов, які можуть вплинути на розмір призначеної субсидії.
Увага! Орендарям та внутрішньо-переміщеним особам для отримання субсидії на опалювальний період треба подавати заяву з жовтня 2018 року. Усім іншим жителям міста (у разі відсутності змін,  що впливають на розмір субсидії) вона призначається автоматично на опалювальний період без необхідності повторного подання заяви та декларації.
До речі, дізнатися розмір призначеної субсидії можна онлайн на сайті ЦНАП за посиланням https://subsidii.ioc.gov.ua/search/.

  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025