ПРО РОБОТУ ДЕПАРТАМЕНТУ «ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ» У І ПІВРІЧЧІ 2018 РОКУ
06.07.2018
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У 2018 році через Департамент «ЦНАП у м. Кременчуці» (далі – ЦНАП) обслуговано 134 тисячі громадян:
Головний офіс
|
Автозаводський відділ
|
Крюківський відділ
|
119 тис. осіб
|
12 тис. осіб
|
13 тис. осіб
|
Нині через ЦНАП можна отримати 237 адміністративних послуг, із них 65 послуг приймається за принципом екстериторіальності.
Жителі міста мають змогу через сайт, не виходячи з дому, без відвідування ЦНАП, отримати онлайн 23 адміністративні послуги.
Протягом січня-червня 2018 року зареєстровано 64628 звернень, із них надано відмов 1051, що становить 1,6 %.
За надання адміністративних послуг у І півріччі 2018 року до міського бюджету надійшло 7,8 мільйонів гривень. З них близько 15%, а це понад 1,2 мільйони гривень, надійшло від жителів інших регіонів.
РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ ЦНАП
Із 23 січня 2018 року розпочав роботу Автозаводський відділ (вул. Героїв України, 11А). Адміністратори відділу прийматимуть громадян з усіх питань, що надаються в головному офісі ЦНАП, окрім (поки що) оформлення та видачі паспорту громадянина України у формі ID-картки та паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним носієм.
Для запровадження зручних умов та поліпшення якості роботи проведено опитування щодо визначення найбільш зручного графіка роботи Автозаводського відділу ЦНАП. Заповнити анкету можна було на прийомі в адміністратора, або на сайті cnap-kremen.gov.ua (вкладка «Голосуй! Графік роботи ЦНАП на Молодіжному»), або на сторінці у Фейсбук!
Більшістю голосів вибрана запропонована пропозиція № 3: Вівторок - П’ятниця: з 8-00 до 17-00. Субота: з 8-00 до 16-00. Новий графік роботи почав діяти з 1 червня 2018 року.
З 05 лютого 2018 року запрацював навчальний клас - три повноцінні робочі місця із встановленим програмним забезпеченням «е-ЦНАП». Ключова мета – ознайомити із основами роботи програми та навчити ним користуватися представників ЦНАП об’єднаних територіальних громад.
З 9 лютого 2018 року розпочав роботу Call-центр. Зателефонувавши на короткий номер 15-88 (для дзвінків зі стаціонарних телефонів) можна отримати первинну консультацію, а також відповіді на питання: коли, куди прийти, як записатися в електронну чергу, який пакет документів необхідно надати та іншу довідкову інформацію.
НОВІ ПОСЛУГИ
- січень 2018 року:
58/59 – 07 «Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям»;
25 – 04 «Реєстрація у банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для направлення до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок бюджетних коштів»;
25-05 «Реєстрація у банку даних дітей міста Кременчука для здійснення часткового відшкодування частини вартості путівки за рахунок бюджетних коштів»;
36-17 «Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення»;
36-18 «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру»;
36-19 «Видача висновку про погодження документації із землеустрою».
- березень 2018 року:
58/59 – 09 «Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину, або місце їх проживання невідоме»;
21-01 «Видача дозволу на виконання будівельних робіт»;
21-02 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, розташованих на території м. Кременчука)»;
21-03 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, розташованих на території м. Кременчука)»;
21-04 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо самочинно збудованих об’єктів, на які визнано право власності за рішенням суду, розташованих на території м. Кременчука)»;
21-05 «Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації»;
21-06 «Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта».
- квітень 2018 року:
28-19 "Видача погодження розміщення на об’єктах благоустрою тимчасових гаражів для громадян пільгових категорій для зберігання транспорту на території м. Кременчука";
25-06 «Зняття з реєстрації дитини з банку даних дітей міста Кременчука для здійснення часткового відшкодування вартості путівки за рахунок бюджетних коштів за надані послуги з оздоровлення та відпочинку»;
25-07 «Видача довідки про те, що дитина не зареєстрована у банку даних дітей міста Кременчука для здійснення часткового відшкодування вартості путівки за рахунок бюджетних коштів за надані послуги з оздоровлення та відпочинку»;
25-08 «Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням дитиною 6 річного віку»;
25-09 «Продовження строку дії посвідчень дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням дитиною 14-річного віку»;
25-10 «Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з народженням дитини»;
25-11 «Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім`ї у зв’язку з навчанням»;
25-12 «Видача дублікату посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї»;
25-13 «Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї не видавалися».
- червень 2018 року:
09-12 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для стаціонарної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності»;
09-13 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для пересувної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності»;
09-14 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для рекламного засобу»;
09-15 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для підприємств, установ, організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, фізичних осіб-підприємців, громадян, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку тощо»;
09-16 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для приватного сектору»;
09-17 «Видача дублікату дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами»;
52-13 «Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки»;
52-14 «Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-15 «Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів»;
52-16 «Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки»;
52-17 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки»;
52-18 «Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації»;
52-19 «Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації»;
52-20 «Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об'єднання професійних спілок»;
52-21 «Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об'єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-22 «Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів»;
52-23 «Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об'єднання професійних спілок»;
52-24 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок»;
52-25 «Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок»;
52-26 «Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації»;
52-27 «Державна реєстрація створення організації роботодавців, об'єднання організацій роботодавців»;
52-28 «Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об'єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-29 «Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів»;
52-30 «Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців»;
52-31 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців»;
52-32 «Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації»;
52-33 «Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації»;
52-34 «Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії»;
52-35 «Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-36 «Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-37 «Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії»;
52-38 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії»;
52-39 «Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації»;
52-40 «Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації»
КОМУНІКАЦІЯ
Керівники ЦНАП приймали участь:
- 31 січня 2018 року в засіданні круглого столу «Моніторинг ЦНАП задля поліпшення його діяльності та підвищення якості послуг», м. Київ;
- 21 – 22 лютого 2018 року в тренінгу «Практичні аспекти формування належного Центру надання адміністративних послуг», м. Київ;
- 19 – 20 березня 2018 року в робочій зустрічі щодо обговорення проблемних питань, які виникають на практиці при запровадженні надання адміністративних послуг МВС, Мін’юсту та Мінсоцполітики через ЦНАП, м.Київ;
- 03 – 06 червня 2018 року в конференції у форматі відкритого простору «Інновації громад: #адміністративні_послуги, #міжмуніципальне_співробітництво, #сталий_розвиток», м. Київ.
ОБМІН ДОСВІДОМ
Із роботою комп’ютерної програми «e-ЦНАП Free», яка є власною розробкою КП «Міськоформлення» Кременчуцької міської ради та призначена для швидкого та якісного надання послуг громадянам у невеличкому ЦНАП, знайомили:
- 25 квітня 2018 року представників Центру надання адміністративних послуг м. Первомайський Харківської області (начальник Людмила Касінова).
- 14 травня 2018 року представників Центру надання адміністративних послуг м. Ромни Сумської області (начальник Павліна Оганесян).
12 червня 2018 року про порядок оформлення біометричних документів інформували представників ЦНАП м. Черкаси (начальник Руслан Дмитренко).
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Жителі міста можуть отримати у ЦНАП консультації фахівців Кременчуцького об’єднаного управління Пенсійного фонду України та Кременчуцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Щотижня проводяться навчання з метою підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.
Протягом травня-червня 2018 року проведено курс психологічних семінарів – тренінгів, направлених на розвиток основних комунікаційних навичок адміністраторів ЦНАП. Вчителем виступила професор кафедри філології та видавничої справи КрНУ, доктор філологічних наук Ксенія Сізова.
Зроби самостійний крок у доросле життя!
Спільно з підрозділами міграційної служби міста продовжує діяти проект, орієнтований на дітей: «Зроби самостійний крок у доросле життя!». Ключове завдання – підвищити обізнаність школярів щодо того, як, де і коли оформляти паспорт вперше:
- 26 січня 2018 року - Кременчуцький ліцей № 11 спільно з Крюківським РВ у м.Кременчуці УДМС України у Полтавській області;
- 12 лютого 2018 року - Кременчуцька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 19;
- 23 лютого 2018 року - Кременчуцька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 10 спільно з Автозаводським РВ у м. Кременчуці УДМС України у Полтавській області.
ВІДЗНАКИ
За результатами оцінювання експертами проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) діяльності ЦНАП у кожному зі 16 міст-партнерів Проекту, роботу Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» визнано однією з 4-х кращих.
ЦНАП взяв участь у конкурсах, які проводилися Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації серед ЦНАП області. За результатами опитування кременчуцький ЦНАП нагороджено: у номінації "Кращий ЦНАП міста обласного значення" та в номінації "Кращий адміністратор ЦНАП міста обласного значення" відзначено начальника реєстраційного відділу адміністративно-дозвільного управління ЦНАП Мартиненко І.В.
TEAM BUILDING
Уже стало доброю традицією проводити спільне дозвілля працівників ЦНАП та членів їх сімей. Протягом 2018 року це:
- 30 березня 2018 року участь у конкурсі гуморесок до Дня сміху «Смійся на здоров’я» серед профспілкових організацій органів місцевого самоврядування та державних установ міста;
- 22 квітня 2018 року благодійний пробіг у рамках Всеукраїнської акції «Серце до серця» на підтримку маленьких кременчужан із вадами слуху;
- 7 травня 2018 року екскурсія у м. Харків;
- 29-31 травня 2018 року участь у Спартакіаді серед профспілкових організацій органів місцевого самоврядування та державних установ міста Кременчука.
Зведена інформація за І півріччя 2018 року про роботу Департаменту «Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці» за суб’єктами надання послуг.
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Кількість прийнятих заяв
|
|
9
|
|
5
|
|
1106
|
|
626
|
|
499
|
|
18
|
|
202
|
|
11
|
|
77
|
|
10
|
|
3888
|
|
4
|
|
1487
|
|
0
|
|
2373
|
|
11
|
|
2935
|
|
0
|
|
18252
|
|
8153
|
|
0
|
|
1648
|
|
47
|
|
3410
|
|
9062
|
|
6474
|
|
3616
|
|
1566
|
Всього прийнято заяв
|
65489
|
Видано результатів
|
63991
|
Відмовлено
|
1067
|
Знято з розгляду
|
503
|
Роз’яснено
|
247
|
Консультації
|
1908
|
Листи
|
1016
|
Всього
|
68732
|
Всього обслуговано звернень
|
134221
|