Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці за 2015 рік
17.02.2016
Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці (надалі-ЦНАП) було створено 2 березня 2015 року Кременчуцькою міською радою Полтавської області як її виконавчий орган з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання відповідно до Конституції та законодавства України.
Одним із важливих напрямків діяльності ЦНАП є створення зручних та доступних умов спілкування громади міста з владою. Забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами звернення та суб’єктами надання послуг (згідно ЗУ «Про адміністративні послуги»).
Основними завданнями ЦНАП є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг;
5) розширення співпраці та взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг;
Основні принципи роботи:
- Орієнтація на суб'єкта звернення.
- Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.
- Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
- Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.
- Оперативність у вирішенні питань.
- Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Станом на 01.01.2016 до переліку послуг, які можна отримати через ЦНАП включено 160 адміністративних послуг, з урахуванням тих, що надаються Державною міграційною службою, Кременчуцьким міським управлінням юстиції, Автозаводською та Крюківською районними адміністраціями виконавчого комітету Кременчуцької міської ради. Специфіка адміністративних послуг цих органів полягає у тому, що вони мають високу суспільну потребу у їх отриманні як громадянами, так і суб’єктами господарювання.
Протягом 2015 року до ЦНАП звернулося понад 84 500 відвідувачів, а це понад 7 тисяч відвідувачів щомісяця. Для порівняння, за аналогічний період 2014 року до ЦНАП звернулося 5449 відвідувачів (780 звернень щомісяця), тобто кількість звернень зросла у 9 разів.
Починаючи з березня 2015 року у ЦНАП відбулися організаційні зміни:
- окремо виділено рецепцію, де можливо отримати первинну консультацію;
- видачу готових документів виділено окремим блоком.
Все це дозволило розподілити потоки відвідувачів ЦНАП та прибрати черги.
В 2015 році встановлено сучасне обладнання та електронні системи. Функціонує електронна черга, що надає можливість зареєструватися для отримання адміністративної послуги не лише особисто або за телефоном, а й онлайн, на сайті cnap.kremen.gov.ua, та ведеться робота у напрямку налагодження система електронного документообігу взаємодії Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці з суб'єктами надання адміністративних послуг.
Як новація – запроваджено автоматичне заповнення адміністратором бланків заяв громадян шляхом розробки та втілення спеціальної програми та СМС-оповіщення суб’єктів звернення про виконану послугу.
Крім того, проведено масштабну роботу та впроваджено всеукраїнський проект «Банк ID» по забезпеченню верифікації заявників на електронні адміністративні послуги за допомогою кредитної картки банка.
Наразі протягом року було вирішено питання та проведено підготовчі роботи для відкриття двох відділів ЦНАП в найбільш віддалених від центра районах міста з метою збільшення доступності та спрощення отримання адміністративних послуг.
У зв’язку із набуттям чинності п. 36 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», за короткий час всі адміністратори ЦНАП отримали ключі та доступи до Державного реєстру прав на нерухоме майно, ознайомилися з нормативно-правовою базою і вже з 05.10.2015 адміністраторами ЦНАП надаються адміністративні послуги з реєстрації права власності на нерухоме майно, які надавались Міністерством юстиції та його територіальними органами. Це говорить про злагодженість, чітку взаємодію між Кременчуцьким міським управлінням юстиції та Центром надання адміністративних послуг в межах визначених законодавством повноважень їхньої діяльності.
Станом на 01.01.2016 ЦНАП оброблено 812 звернень.
07.10.2015 року, ЦНАП вперше надав електрону послугу «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку». Громадяни міста Кременчука оформлюють електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру» через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру (http://land.gov.ua/) на земельну ділянку, розташовану в іншому регіоні України та отримують витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у Центрі надання адміністративних послуг у місті Кременчуці.
Раніше замовлення витягу відбувалося лише за місцем безпосереднього розташування ділянки, що призводило до втрат часу. Можливість замовлення послуги онлайн скоротило процедуру оформлення до декількох хвилин.
Центром надання адміністративних послуг у місті Кременчуці спільно з управлінням освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради та КП «Міськоформлення» було впроваджено новий проект, який надає можливість замовити паспорт громадянина України онлайн.
Процедуру отримання паспорту громадянами, що досягли 16-річного віку, було спрощено до 5 простих кроків.
Було запроваджено нову традицію урочистого вручення паспорта громадянина України всім хто досягнув 16 річного віку. Нововведення було сприйнято з ентузіазмом громадськістю та керівництвом міста та отримало широку підтримку.
У зоні очікування організовано розважальний куточок для маленьких кременчужан, щоб дітлахи, які приходять разом із своїми батьками, могли не заважати дорослим під час отримання адміністративних послуг. Також працює безкоштовний Wi-Fi доступ до мережі Інтернет для зручності відвідувачів.
17.12.2015 ЦНАП було проведено конференцію на тему: «Налагодження співпраці у сфері покращення надання адміністративних послуг між представниками органів місцевого самоврядування та вивчення кращих практик Полтавської області». В заході прийняли участь представники 17 центрів надання адміністративних послуг Полтавської області. На конференції відбулося обговорення сучасного стану, перспектив та проблем надання адміністративних послуг та діяльності ЦНАП.
Зведена інформація за 2015 рік про роботу Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці за суб’єктами надання послуг.
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Кількість прийнятих заяв
|
|
1121
|
|
1321
|
|
1100
|
|
424
|
|
7
|
|
530
|
|
23
|
|
2479
|
|
5
|
|
3648
|
|
21
|
|
91
|
|
0
|
|
652
|
|
186
|
|
9
|
|
42
|
|
10108
|
|
812
|
|
16941
|
|
8117
|
Всього прийнято заяв
|
46825
|
Видано результатів
|
34907
|
Відмовлено
|
852
|
Знято з розгляду
|
542
|
Роз’яснено
|
431
|
Листи
|
1338
|
Всього
|
38070
|
Всього обслуговано громадян
|
85707
|