Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

ДОЗВОЛИ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЧЕРЕЗ ЦНАП

04.04.2018


Сьогодні, 04.04.2018, у рамках щотижневих навчань для адміністраторів ЦНАП повторюємо порядок замовлення послуг, суб’єктом надання яких є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.
Фахівці УЖКГ Ірина Зеркалій та Марина Ісхапова акцентували увагу адміністраторів на особливостях замовлення послуг  «Рішення про передачу одноповерхових житлових будинків у власність власникам квартир» (послуга 27-08), «Рішення про надання згоди на прийняття до комунальної власності територіальної громади міста відомчого житлового фонду» (послуга 27-09), «Рішення про надання згоди на передачу житлового будинку з балансу госпрозрахункового житлово-експлуатаційного підприємства на баланс об'єднання співвласників багатоквартирного будинку або іншої юридичної особи» (послуга 27-13).
Основна ціль – не допустити прийняття рішення про відмову у наданні адміністративної послуги у зв’язку із подачею неповного пакету документів суб’єктом звернення.
Звернуто увагу, що зі зразками заповненого протоколу загальних зборів та додатком до нього можна ознайомитися на сайті  cnap-kremen.gov.ua, послуга 27-13 (http://cnap-kremen.gov.ua/poslugi/posluga/80).

  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025