ЄДИНІ ВИМОГИ (СТАНДАРТ) ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП
13.12.2017
Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми одержуємо паспорти, посвідчення водія та інші документи, реєструємо місце проживання, шлюб, автомобіль, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами. Більшість адміністративних послуг, які є найпопулярнішими серед громадян та суб’єктів підприємництва, мають надаватись у єдиних інтегрованих офісах – центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти? У нашому онлайн-курсі ви знайдете відповіді на усі ці питання.
Курс побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Також під час курсу можна дізнатися по досвід практиків – керівників центрів надання адміністративних послуг, та почути практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.
Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП.
Онлайн-курс корисний та цікавий для:
· працівників центрів надання адміністративних послуг
· представників органів державної влади та місцевого самоврядування
· громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс
Основною метою нашого онлайн-курсу є формування нової практики спілкування й взаємодії з громадянами, і підвищення рівня довіри громадян до дій представників влади.
Підписатися на курс за посиланням https://vumonline.ua/course/administrative-service-standards/