ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2017 РОКУ
05.07.2017
Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці створено 2 березня 2015 року Кременчуцькою міською радою Полтавської області, як її виконавчий орган з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання відповідно до Конституції та законодавства України.
Протягом І півріччя 2017 року через ЦНАП у місті Кременчуці обслуговано понад 93 тисячі відвідувачів, у тому числі через Крюківський відділ 13277 громадян.
На сьогоднішній день у громадян міста є змога через ЦНАП замовити 165 адміністративних послуг, з них 68 послуг можна замовити он-лайн. Протягом 6 місяців 2017 року послугами он-лайн скористалися 2528 громадян міста. Серед найпопулярніших on-line послуг є довідка про реєстрацію місця проживання, викопіювання з плану міста, довідка про перейменування вулиці.
Протягом І півріччя 2017 року Центром прийнято 48139 заяв громадян, з них видано довідок 17381, по паспортних питаннях надано 15563 послуг, 4736 – стосовно вчинення реєстраційних дій, 3253 - по земельних питаннях, з питань містобудування та архітектури – 1422, з інших питань – 5784.
Адміністратори Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці отримали доступи до реєстрів: Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного демографічного реєстру, Державного земельного кадастру. Тепер витяг з Державного земельного кадастру заявник може отримати у день звернення. Протягом І півріччя 2017 року через ЦНАП у м. Кременчуці зареєстровано 3033 ФО-П, 1021 – юридичних осіб, 105 громадських об’єднань, 2534 об’єктів нерухомості, надано 519 витягів з ДЗК та оформлено 2957 біометричних паспортів.
Ще з 26.12.2016 Центром розпочато оформлення та видачу паспортів громадянина України у вигляді ID - картки. Кременчук, другим в Україні, почав видавати ID- паспорти через ЦНАП. З 4 січня 2017 року розпочато прийом документів на оформлення та видачу паспортів громадян України для виїзду за кордон. З 6 березня 2017 року ЦНАП у місті Кременчуці розпочав прийом заяв на оформлення та видачу паспортів громадян України у формі ID – картки також і від жителів Крюківського району.
З 06.04.2017 року із технічних причин тимчасово призупинено оформлення і видачу біометричних паспортів. У зв’язку з цим громадяни, які отримали СМС – повідомлення про виконану послугу, мали змогу отримати готові біометричні документи у Автозаводському районному відділі у місті Кременчуці ДМС у Полтавській області (вул. І.Сердюка 31/16).
З 19 червня 2017 року відновлено прийом документів на оформлення паспорта громадянина України у формі ID - картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Графік прийому громадян на оформлення біометричних паспортів (каб. 126) доповнено додатковими годинами та становить шість днів на тиждень (вихідний день – неділя) дванадцять годин на день (з 8.00 до 20.00) без обідньої перерви.
З 1 березня 2017 року, кожну середу з 8.30 до 15.00 у приміщенні ЦНАП у місті Кременчуці розпочали надавати консультацію та здійснювати прийом громадян фахівці управлінь соціального захисту Автозаводського та Крюківського районів.
З 1 квітня 2017 року до переліку послуг, які можна отримати у ЦНАП, включено «Призначення субсидій вперше для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
Протягом 6 місяців 2017 року через ЦНАП оформило субсидію 54 громадяни.
Із травня 2017 року Реєстр послуг доповнено послугою – «Відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми в місті Кременчуці» (послуга 25-03). А послугу «Направлення на оздоровлення дітей пільгових категорій» (послуга 25-01) стало можливим замовити он-лайн. Протягом червня 2017 послугою 25-01 скористалося 150 осіб, а 25-03 – 520 громадян.
З 13 червня 2017 року перелік адміністративних послуг доповнено послугами «Надання копій (витягів з) рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області, розпоряджень міського голови, протоколів засідань виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області» (послуга 01-01) та «Надання копії рішень сесій Кременчуцької міської ради Полтавської області, витягів з протоколів пленарних засідань сесій міської ради впродовж останніх 3 років» (послуга 04-01). Послуги 01-01 та 04-01 можна також замовити он-лайн.
За надання адміністративних послуг за 6 місяців 2017 року до міського бюджету надійшло 5020330 гривень.
З 23 червня 2017 року щоп’ятниці з 9-00 по 11-00 в ЦНАП можна отримати консультацію із питань пенсійного забезпечення та ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню.
На офіційному сайті Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці встановлено вкладку «ЗАДАТИ ЗАПИТАННЯ», де кожен бажаючий може задати запитання та залишити відгук про діяльність Центру. Кваліфікована відповідь на запитання буде надана юристом ЦНАП у місті Кременчуці.
З метою інформування якнайбільшої кількості кременчужан про можливість замовлення довідки про місце проживання он-лайн, розроблено листівку-флаєр, де наглядно та доступно розписано алгоритм подання заявки через Інтернет. Зазначені листівки роздано до реєстратур міських поліклінік.
20 квітня 2017 року у рамках семінару «Державна політика та нормативне регулювання у сфері надання адміністративних послуг», у кременчуцькому ЦНАП проведено виїзне заняття для працівників центрів надання адміністративних послуг області. Захід ініційований Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців спільно з Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації.
20 квітня 2017 року між Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг та Центром надання адміністративних послуг у місті Кременчуці підписано Меморандум про включення, співпрацю та партнерство.
26 квітня 2017 року у бібліотеці – філії № 3 ЦБС у рамках «Соціального офісу», який працює спільно з Крюківською районною адміністрацією, відбувся тренінг для громади мікрорайону «Е – послуги та е – урядування для громади, послуги ЦНАП».
Керівники ЦНАП у м. Кременчуці приймали участь: 22 лютого 2017 року у слуханнях у Комітеті Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послуги; 1 - 2 березня 2017 року у семінарі – практикумі з розроблення стандартів обслуговування громадян та підвищення професійних і лідерських якостей керівників ЦНАП; 2 – 3 березня 2017 року у практикумі з галузевої законотворчості та адвокаті за напрямом «Адміністративні послуги»; 27- 28 квітня 2017 року у засіданні секції з питань адміністративних послуг; 18-19 червня 2017 року у кущовому семінарі з обміну досвідом «Кращі практики місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг».
Продовжено традицію урочистого вручення перших паспортів:
- 6 лютого 2017 року міський голова Віталій Малецький особисто вручив паспорт громадянина у формі ID-картки донці героя АТО Олександра Поросюка Аліні.
- 9 березня 2017 року юним жителям міста вручали документи нового зразка секретар Кременчуцької міської ради Юрій Гриценко та начальник Автозаводського районного відділу УДМС України у Полтавській області Олена Коль.
- 10 травня 2017 року юним кременчужанам вручали паспорти у формі ID- картки керуючий справами виконкому міської ради Руслан Шаповалов та начальник ЦНАП у м. Кременчуці Тетяна Печериця.
Проведено низку ознайомчих екскурсій Центром:
- 7 лютого 2017 для працівників відділу по роботі з населенням Крюківської районної адміністрації та голів рад ветеранів Крюківського району;
- 13 лютого 2017 для працівників відділів контролю за станом благоустрою Автозаводської та Крюківської районних адміністрацій міста Кременчука;
- 14 лютого 2017 року для гостей міста - керівників структурних підрозділів виконкому Олександрійської міської ради Кіровоградської області;
- 16 лютого 2017 року для працівників відділу по роботі з населенням Автозаводської районної адміністрації м. Кременчука;
- 23 лютого 2017 року із робочим візитом перебувала начальник ЦНАП Олександрійської міської ради Світлана Яременко. Зустріч проведена з метою отримання практичного досвіду та навичок у роботі із розробленим та запровадженим у Центрі апаратно-програмним комплексом (АПК);
- 30 березня 2017 року ознайомлено учасників делегації Республіки Індонезія з історією створення ЦНАП, його основними завданнями та функціями, переліком послуг, які надаються через Центр.
Укомплектованість ЦНАП у місті Кременчуці станом на кінець І півріччя 2017 року становить 38 штатних одиниць, з них 24 адміністратори.