РОБОТУ ЦНАП У МІСТІ КРЕМЕНЧУЦІ ОЦІНИЛИ ПОЗИТИВНО 99,1ВІДСОТКІВ РЕСПОНДЕНТІВ
18.01.2017
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці в грудні 2016 року проводив анкетування відвідувачів Центру з метою визначення якості обслуговування адміністраторами, доступності інформації про адміністративні послуги та дотримання Центром вимог чинного законодавства.
Анкета складалася з питань, які визначають якість надання адміністративних послуг в ЦНАП, зокрема зручності розташування, режиму та графіку роботи, дотримання строків надання адміністративних послуг, можливості одержання необхідної та достатньої для отримання адміністративної послуги інформації, проблемних питань при отриманні адміністративних послуг.
Респонденти, які взяли участь в анкетуванні (147 осіб), оцінили роботу ЦНАП позитивно: 99,1% із загальної кількості задоволені рівнем обслуговування в ЦНАП.
Більше ніж 99% респондентів відмітили, що із створенням ЦНАП підвищилась якість надання адміністративних послуг.
Надаємо перелік питань з відповідями відвідувачів:
З якого джерела Ви отримали інформацію про діяльність Центру, або наявність послуг, які він надає:
Консультант Центру - 46 респондентів;
ЗМІ (газети, журнали, радіо, телебачення) - 27 респондентів;
Оголошення в міському транспорті -10 респондентів;
Мережа Інтернет – 47 респондентів;
Інше (зазначити) – 30 респондентів;
Зазначте види послуг, які Ви отримували в Центрі:
Довідка - 33 респондента;
Дозвільний документ – 23 респондента;
Реєстрація місця проживання – 46 респондентів;
Виписка, витяг з державних реєстрів – 33 респондента;
Погодження – 10 респондентів;
Паспорт громадянина України – 19 респондентів;
Реєстрація прав власності – 23 респондента;
Інше (зазначити) – 28 респондентів;
Якими джерелами інформації Ви користувались для попереднього ознайомлення з порядком отримання послуги?
Web-сторінка Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці – 44 респондента;
Web-сторінка Кременчуцької міської ради – 10 респондентів;
Інформація консультантів Центру – 88 респондентів;
Інформаційні стенди Центру – 15 респондентів;
Інші джерела (зазначити) – 12 респондентів;
Чи є корисною інформація на Web-сторінці Центру надання адміністративних послуг?
Так - 99 респондентів;
Ні – 12 респондентів;
Не користуюсь Web-сторінкою Центру – 39 респондентів;
Чи влаштовує Вас графік роботи Центру?
Так - 146 респондентів;
Ні – немає;
Як Ви можете оцінити якість надання адміністративних послуг?
Добре – 134 респондента;
Задовільно – 6 респондентів;
Погано - немає
Чи користувалися Ви електронними сервісами на Web-сторінці для замовлення адміністративної послуги без відвідування Центру?
Так - 45 респондентів;
Ні – 94 респондента;
Мені невідомо про існування електронних сервісів - 6 респондентів;
З якими негативними явищами Ви зіштовхнулися при зверненні до Центру?
Недотримання строків надання адміністративної послуги – 3 респондента;
Черга при поданні заяви на отримання послуги – 10 респондентів;
Відсутність чіткої інформації про необхідні документи та порядок їх подання – 3 респонденти;
Потреба звернення до інших органів влади за отриманням додаткових документів – 11 респондентів;
Недоброзичливість персоналу Центру -1 респондент;
Інше - 5 респондентів;
Просимо вказати вашу вікову категорію
16-35 років – 53 респондента;
36-55 років – 66 респондентів;
55 і більше років – 28 респондентів.
Серед проблемних питань респондентами відмічено: відсутність терміналу та ксероксу в Крюківському віддлі ЦНАП, недостатність консультування з питань надання адміністративних послуг. В окремих випадках респонденти звертають увагу на потребу звернення до інших органів влади за отриманням додаткових документів, наявність черг в ЦНАП.