МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ: ЯК ПРАЦЮВАТИМЕ ВІДСТРОЧКА В ЦНАП
29.10.2025
За повідомленням Міністерства цифрової трансформації України уже з 1 листопада запрацює новий механізм оформлення відстрочок — через Резерв+ та в ЦНАПах. Команда Мінцифри відповідає за запуск сервісу в Центрах надання адмінпослуг, тож розпочали технічну підготовку та навчання адміністраторів, щоб ви отримували якісний сервіс.
Детальніше про оновлені правила відстрочок розказала заступниця Міністра Валерія Коваль — https://curly.click/r/6bbd
З 30.10.2025 талони електронної черги на оформлення відстрочки будуть доступні на рецепціях та через кол-центр Кременчуцького ЦНАП.
З 05.11.2025 – запис на послугу буде реалізовано також через сайт та боти у месенджерах:
• вайбер бот https://cutt.ly/9v8XpCR
• телеграм бот https://t.me/CNAP_KremenBot
• сайт https://cnap-kremen.gov.ua/
Послуга буде доступною в головному офісі та у всіх відділеннях ЦНАП.
❗️Важливо:
Послуга надаватиметься громадянам України, незалежно від зареєстрованого місця проживання:
- виключно особисто (представником не допускається);
- за пред’явленням паспорта громадянина України, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) та військово-облікового документу (у тому числі в електронній формі);
- до заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку,
- у заявника обов'язково має бути зареєстрована електронна пошта з українським доменом та контактний номер телефону.
❗️Пам'ятайте, що відповідальність за достовірність усіх наданих відомостей несуть заявники.

