ПРО РОБОТУ У ІІ ПІВРІЧЧІ 2023 РОКУ
20.12.2023
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У ІІ півріччі 2023 року (станом на 14.12.2023) через Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – ЦНАП) обслуговано 116 тисяч громадян:
Головний офіс, тис. осіб
|
віддалені робочі місця (мкр. Молодіжний),
тис. осіб
|
віддалені робочі місця (Крюківський район), тис. осіб
|
віддалені робочі місця
(с. Потоки),
тис. осіб
|
91,1
|
16,4
|
7,1
|
0,8
|
Нині через ЦНАП запроваджено надання 575 адміністративних послуг. Використовуючи сайт Кременчуцького ЦНАП https://cnap-kremen.gov.ua можна замовити онлайн 21 адміністративну послугу (у мирний час була доступна 41 послуга).
Кременчужан і вимушених переселенців, які через поважний вік чи за станом здоров’я не можуть відвідати приміщення центру обслуговує мобільний адміністратор. У липні-грудні 2023 року мобільним адміністратором на виїзді було оформлено 159 заяв.
Упродовж ІІ півріччя 2023 року зареєстровано 59121 звернення, за результатами їх розгляду надано 1457 відмов, що становить 2,4 % від загальної кількості звернень.
За надання адміністративних послуг у 2023 році (станом на 13.12.2023) до міського бюджету надійшло 12,4 мільйони гривень.
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі, Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, програмному комплексі «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (ЄІССС), на веб-порталі Пенсійного Фонду України, у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва на портілі «Дія».
Нині ЦНАП співпрацює із 50 суб’єктами надання послуг.
Станом на 14.12.2023 через ЦНАП зареєстровано звернень щодо:
- реєстраційних дій відносно фізичних, юридичних осіб, громадських об’єднань – 1668,
- реєстраційних дій відносно об’єктів нерухомості – 1952,
- витягів з ДЗК – 752,
- біометричних паспортів – 8477,
- реєстрації/зняття з реєстрації – 4350,
- видачі довідки про реєстрацію місця проживання – 10432,
- соціальних послуг – 18681,
- житлових субсидій – 1336,
- послуг ДРАЦС – 1954,
- послуг сервісного центру МВС – 863,
- розміщення зовнішньої реклами – 1545,
- послуг містобудування та архітектури – 1611,
- послуги Батальйону патрульної поліції – 996.
Упродовж 2023 року додатково запроваджено надання 54 адмінпослуги через ЦНАП.
РОБОТА ЦНАП В УМОВАХ ВІЙНИ
Для забезпечення безперервного приймання замовників послуг, попередження створення черг та скупчень людей, з метою недопущення соціальної напруги впроваджено унікальний досвід надання адміністративних послуг під час оголошення повітряної тривоги в укритті.
Через гучномовець проводиться оповіщення присутніх про початок небезпеки. При цьому ВСІ працівники та відвідувачі ЦНАП організовано спускаються у безпечне підвальне приміщення (має статус найпростішого укриття).
Центральний вхід у ЦНАП продовжує бути відчиненим. Громадян, які підходять до центру і в яких запис на прийом на найближчий час, працівник КП «Муніципальна варта» скеровує до укриття.
У підвальному приміщенні ЦНАП облаштовано чотири повноцінних робочих місця для можливості прийняти заявку на будь-яку з Реєстру послуг (окрім тих, які потребують спеціального обладнання, як то, замовлення біометричних документів, обмін водійських посвідчень). Тим, хто не готовий очікувати на прийом в укритті, рекомендують перезаписатися на інший час.
Для зручності перебування відвідувачів передбачено окреме приміщення, санітарну кімнату, стільці, воду, вільний Wi-Fi.
Навіть реєстрації шлюбу повітряна тривога не стане на заваді. За бажанням молодят церемонія одруження може бути проведена у храмовій кімнаті в укритті.
РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ ЦНАП
З 07.08.2023 завдяки інноваційному рішенню від Всеукраїнської громадської організації інвалідів "Українське товариство глухих" (УТОГ) покращено сервіс з обслуговування нечуючих або слабочуючих відвідувачів. Відеозвʼязок з професійним перекладачем жестової мови ефективно налагоджує комунікацію між особою, яка спілкується жестовою мовою і адміністратором ЦНАП.
З 21.09.2023 в приміщенні адмінбудівлі головного офісу ЦНАП (ІІІ поверх) запрацював оновлений сервісний центр МВС № 5342 для забезпечення складання прозорих теоретичних та практичних іспитів кандидатами у водії. Це один із трьох центрів на теренах Полтавщини, де у рамках пілотного проєкту Головного сервісного центру МВС приймаються іспити по-новому.
Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 12.10.2023 № 2149 до Реєстру адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП включено послуги, які спрямовані на забезпечення підтримки та захисту ветеранів війни, членів їхніх сімей, родин загиблих Захисників і Захисниць України, особам з інвалідністю внаслідок війни.
ОБМІН ДОСВІДОМ
11.07.2023 ЦНАП відвідав начальник Управління цифрової трансформації Полтавської ОВА Сергій Коломоєць;
18.07.2023 директор ЦНАП Тетяна Печериця взяла участь у Круглому столі щодо законодавчого врегулювання питань встановлення плати за надання адміністративних послуг та впорядкування механізмів визначення розмірів адміністративних зборів, який проводиться у м. Київ.
19 і 20.10.2023 директор ЦНАП Тетяна Печериця взяла участь у Всеукраїнському форумі з питань надання адміністративних послуг Digital Forum: Дієвий ЦНАП 4.0. #точка_доступу_до_державного_сервісу у м. Києві.
03.11.2023 з роботою ЦНАП знайомилися представники французької гуманітарної місії;
15 і 16.11.2023 директор ЦНАП Тетяна Печериця взяла участь у Діалоговому західі з питань надання адміністративних послуг під час дії правового режиму воєнного часу.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Упродовж 2023 року продовжено практику проведення щотижневих онлайн навчань з підвищення професійної кваліфікації для ознайомлення адміністраторів з останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг. Завдяки системі конференц-зв’язку підключитися та брати участь у заняттях можуть адміністратори віддалених робочих місць у Крюкові, Молодіжному, Потоках.
27.07.2023 знайомив з історією становлення українського козацтва Володимир Маслак, доктор історичних наук, професор, академік Національної академії наук вищої освіти України, завідувач кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва КНУ ім. Остроградського.
23.08.2023 говорили про інклюзію в культурі періоду війни. Заняття проводив Володимир Маслак, доктор історичних наук, професор, академік Національної академії наук вищої освіти України, завідувач кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва КНУ ім. Остроградського.
СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ
Ще у 2018 році для ознайомлення школярів з роботою ЦНАП започатковано освітній проєкт «Виховуємо молоде покоління замовників адміністративних послуг». Участь у ньому включає відвідування храмової кімнати та оглядову екскурсію головним офісом ЦНАП. У липні-грудні 2023 року у рамках проєкту ЦНАП відвідали:
07 і 09.11.2023 представники учнівського самоврядування – учасники програми «Молодь і Влада»;
19.09.2023 студенти Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського з Володимиром Маслаком, доктором історичних наук, професором, завідувачем кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва;
24.10.2023 студенти-першокурсники Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.
Зведена інформація про роботу Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за суб’єктами надання послуг
у ІІ півріччі 2023 року (станом на 14.12.2023)
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Кількість прийнятих заяв
|
|
1
|
|
1
|
|
1902
|
|
397
|
|
132
|
|
3
|
|
149
|
|
6
|
|
235
|
|
50
|
|
1
|
|
311
|
|
1
|
|
1188
|
|
0
|
|
4
|
|
5
|
|
4337
|
|
36
|
|
10525
|
|
5267
|
|
996
|
|
34
|
|
2204
|
|
4511
|
|
3368
|
|
6192
|
|
3507
|
|
399
|
|
863
|
|
1967
|
|
104
|
|
0
|
|
1806
|
|
0
|
|
0
|
|
0
|
|
544
|
|
5851
|
|
394
|
|
1668
|
|
44
|
|
138
|
Всього прийнято заяв
|
59141
|
Надано послуг
|
56422
|
Всього обслуговано звернень
|
115563
|