КОМУНІКАЦІЮ МІЖ ОСОБОЮ, ЯКА СПІЛКУЄТЬСЯ ЖЕСТОВОЮ МОВОЮ І АДМІНІСТРАТОРОМ ЦНАП ПОКРАЩЕНО ЗАВДЯКИ СЕРВІСУ УТОГ– 24/7
09.10.2023
Кременчуцький ЦНАП завжди готовий підтримати й впровадити ініціативу, спрямовану на покращення якості обслуговування замовників послуг🥰
Так, нині завдяки інноваційному рішенню «Сервіс УТОГ – 24/7» від Всеукраїнської громадської організації інвалідів "Українське товариство глухих" (УТОГ) покращено сервіс з обслуговування нечуючих або слабочуючих відвідувачів. Відеозвʼязок з професійним перекладачем жестової мови ефективно налагоджує комунікацію між особою, яка спілкується жестовою мовою і адміністратором ЦНАП.
Посилання, за яким здійснюється зв’язок, можна знайти на робочому столі адміністратора ЦНАП
👉https://app.service.utog.org/ 👈
‼️Важливо:
- дзвінки з оператором сервісу УТОГ необхідно здійснювати тільки в режимі відеозвʼязку;
- екран з перекладачем жестової мови повинен бути повернутий до особи з порушеннями слуху;
- голосова комунікація має бути на достатній відстані для сприйняття інформації всіма її учасниками.
До речі, навичками української жестової мови володіють окремі працівники рецепції головного офісу й відділень ЦНАП, які пройшли відповідні курси від Полтавського регіонального центру підвищення кваліфікації. Звертайтеся, будь ласка🤗