ЦНАП ПРАЦЮЄ ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ ТА КОМФОРТУ ГРОМАДЯН ОТРИМУВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ
02.08.2023
Чи можна адміністратору ЦНАП запам’ятати деталі замовлення всіх 565 послуг з переліку, що надаються? 🤔
(увесь реєстр послуг тут → https://cnap-kremen.gov.ua/poslugi/all)
Чесно, ні! 🫣
Саме тому начальники відділів та секторів ЦНАП, відповідальні за окремі напрямки роботи, не втомлюються їх нагадувати, повторювати, акцентувати увагу на змінах та новаціях у тих чи інших сферах 🤗.
Сьогодні під час внутрішнього навчання говорили про:
- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, яке знаходиться на тимчасово окупованих/ постраждалих територіях; особливості видачі дублікатів документів, що посвідчують право власності та їх державної реєстрації (Катерина Запорожець, завідувач сектору по роботі з ДРРП, адміністратор);
- необхідність обміну паспорта-книжечки на ID-карту громадянам, яким виповнилося 25- чи 45-років у період з 13.03.2020 по 23.01.2022 та досі не вклеїли відповідне фото у паспорт старого зразка (Світлана Нещасна, начальник відділу по роботі з ЄДДР, адміністратор);
- специфіку оформлення заяв на Призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (Євгенія Лазуренко, начальник відділу соціальних послуг, адміністратор).
Разом працюємо на спільний результат!💙💛