НА РЕЦЕПЦІЇ НЕ ПРОСТО ЗУСТРІЧАЮТЬ, А ЗУСТРІЧАЮТЬ З ПОСМІШКОЮ І ЩИРИМ БАЖАННЯМ ДОПОМОГТИ
26.06.2023
З чого починається ЦНАП?🤔
ЦНАП починається з рецепції🤗 Це перший пост, куди звертається відвідувач і отримує первинну консультацію. Тут йому надають відповіді на всі запитання: коли, куди прийти, як записатися в електронну чергу і який пакет документів потрібно мати для замовлення тієї чи іншої послуги.
На рецепції не просто зустрічають, а зустрічають з посмішкою і щирим бажанням допомогти. Працівники приємно здивують знанням англійської та жестової мов.
Те, про що ви могли не знати🫣 Тут можна👇
✅ попередити про очікування. У цьому разі вільний адміністратор викличе Вас на прийом раніше, ніж це передбачено в талоні електронної черги;
✅ записатися на консультацію до фахівця суб’єкта надання адміністративних послуг (БТІ, управління Пенсійного фонду, Управління ДАБК тощо);
✅ залишити відгук про роботу центру.
Працівники на рецепції – це справжні герої🦸♀️🦸, адже до них звертаються жителі міста з найрізноманітнішими питаннями, які часто не належать до повноважень ЦНАП. Усім необхідно надати вичерпну відповідь, зорієнтувати до подальших дій, підказати адресу місцезнаходження та контактні телефони служб міста тощо.
Так, нині, якщо не всі, то більшість доріг ведуть до Кременчуцького ЦНАП💙💛