УНІКАЛЬНИЙ ДОСВІД АВТОМАТИЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВІД КРЕМЕНЧУЦЬКОГО ЦНАП ПРОДОВЖУЄ КРОКУВАТИ КРАЇНОЮ
14.12.2022
Завдяки проєкту «PROSTO: Підтримка доступності послуг в Україні» сьогодні директор Кременчуцького ЦНАП Тетяна Печериця запросила колег на нашу ЦНАПівську кухню, щоб поділитися досвідом впровадження «фішок» для ефективної роботи й оперативного реагування на зміни.
- Нині якщо не всі, то більшість «доріг» ведуть кременчужан до ЦНАП, бо тут можна замовити 552 послуги (перелік постійно оновлюється та доповнюється), серед яких соціальні, паспортні, реєстраційні, транспортні, земельні, витяги, виписки, довідки тощо. У 2021 році категорія замовників послуг доповнилася іноземцями, а в умовах війни – внутрішньо переміщеними особами. Загалом через ЦНАП обслуговано понад 2,5 млн осіб, – зазначили Тетяна Печериця.
Рецепти успіху від Кременчуцького ЦНАП:
🎯 підтримка очільників міста та проєктів міжнародної технічної допомоги,
🎯 активність керівників ЦНАП,
🎯 злагоджена робота колективу ЦНАП, де кожен окремо й усі разом є фанатами своєї справи.
🎯 постійна оптимізація та автоматизація процесів надання адміністративних послуг,
🎯 безперервний пошук можливостей покращити й удосконалити щоденну роботу на благо відвідувачів та працівників ЦНАП (проведення мозкових штурмів як власними силами, так і за участі фахівців суб’єктів надання адмінпослуг, використання прогресивного досвіду кращих ЦНАП України й сервісних служб із-за кордону).
Якісна комунікація з керівниками ЦНАП з різних куточків України налагоджена у рамках навчальної платформи для керівників ЦНАП від проєкту PROSTO.
Приємно, що унікальний досвід автоматизації надання адміністративних послуг та реалізації ІТ рішень від Кременчуцького ЦНАП продовжує крокувати країною🚀
Друзі-колеги, сердечно🥰 дякуємо за теплі посиденьки і за зворотній зв’язок! Сподіваємося на скору зустріч в офлайні під мирним небом!💙💛