Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

НАПРАЦЬОВУЄМО ЄДИНІ АЛГОРИТМИ НАДАННЯ ЯКІСНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

23.11.2022


Щодня ЦНАП обслуговує близько 1500 звернень‼️ Це і особисті візити містян для замовлення послуг, отримання вже готового результату чи консультацій, телефонні дзвінки, листування поштою, онлайн звернення через електронну скриньку й соціальні мережі.
Щоб було зручно, якісно, швидко, комфортно і замовникам послуг, і працівникам ЦНАП ми постійно працюємо над невидимим для пересічного відвідувача механізмом надання адміністративних послуг:
😎 удосконалюємо власні програмні продукти;
😉 автоматизовуємо процеси;
🤓 тримаємо руку на пульсі змін у законодавстві тощо.
Про обізнаність адміністраторів з нюансами замовлення послуг дбають начальники відділів ЦНАП, які відповідальні за окремі напрямки роботи. 23.11.2022 під час щотижневого навчання з підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП говорили про оновлене програмне забезпечення, особливості замовлення послуг соціального характеру, паспортних послуг та реєстрації шлюбу в скорочені строки.

  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025