НАПРАЦЬОВУЄМО ЄДИНІ АЛГОРИТМИ НАДАННЯ ЯКІСНИХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
23.11.2022
Щодня ЦНАП обслуговує близько 1500 звернень‼️ Це і особисті візити містян для замовлення послуг, отримання вже готового результату чи консультацій, телефонні дзвінки, листування поштою, онлайн звернення через електронну скриньку й соціальні мережі.
Щоб було зручно, якісно, швидко, комфортно і замовникам послуг, і працівникам ЦНАП ми постійно працюємо над невидимим для пересічного відвідувача механізмом надання адміністративних послуг:
😎 удосконалюємо власні програмні продукти;
😉 автоматизовуємо процеси;
🤓 тримаємо руку на пульсі змін у законодавстві тощо.
Про обізнаність адміністраторів з нюансами замовлення послуг дбають начальники відділів ЦНАП, які відповідальні за окремі напрямки роботи. 23.11.2022 під час щотижневого навчання з підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП говорили про оновлене програмне забезпечення, особливості замовлення послуг соціального характеру, паспортних послуг та реєстрації шлюбу в скорочені строки.