ЗАМОВИВ ПОСЛУГУ У ЦНАП – ОТРИМАВ «НА РУКИ» ОПИС ВХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ, ЩО МІСТИТЬ КОРИСНУ ІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ ЗАЯВНИКА
18.01.2022
Відповідно до Регламенту роботи Кременчуцького ЦНАП адміністратор, оформивши заявку на послугу, формує заявнику «Опис вхідного пакета документів», у якому зазначається (вся!) потрібна інформація для отримання результату послуги, зокрема:
- реєстраційний номер заяви, дату і час її складання,
- перелік наданих документів заявником,
- спосіб повідомлення про результат,
- графік роботи і контактні телефонні номери ЦНАП,
- посилання на електронні сервіси ЦНАП тощо.
До речі, надання заявником «Опису вхідного пакета документів» у кабінеті видачі готових документів головного офісу ЦНАП (каб. 11) або на рецепціях відділень ЦНАП значно пришвидшить видачу результату послуги і скоротить час перебування особи у ЦНАП.
Друзі, давайте разом зробимо обслуговування у ЦНАП максимально зручним і якісним!
ЦНАП постійно працює над популяризацією інформації про свою роботу, тому розміщує її на всіх доступних ресурсах:
- на сайті https://cnap-kremen.gov.ua/,
- на сторінках ЦНАП у соціальних мережах,
- плакатах, візитках, листівках і флаєрах щодо порядку замовлення окремих послуг.