Опис послуги
Територіальність
Необхідні документи
1. Заява за встановленою формою.
2. Паспорт громадянина України або посвідка на постійне/тимчасове проживання в Україні.
3. Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).
4. Витяг з реєстру територіальної громади.
5. Документ, що підтверджує право на отримання пільг відповідної категорії:
5.1 Посвідчення «Почесного громадянина Кременчука»;
5.2 Довідка до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи – для осіб з інвалідністю по зору;
5.3 Посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, видане згідно зі ст. 10 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
5.4 Посвідчення «Заслужений донор України»;
5.5 Посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника/Захисниці України;
5.6 Посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) учасника Революції Гідності;
5.7 Посвідчення учасника – добровольця АТО.
6. Реквізити поточного рахунку, відкритого пільговиком в банківській установі, для проведення операції переказу коштів.
7. Поточна квитанція про сплату комунальних послуг.

