Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

Опис послуги

Код
75-20
Назва
Державна допомога на дітей одиноким матерям
Суб'єкт надання
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Строк надання
Протягом 10 календарних днів (не більше 40 календарних днів - у разі зупинки розгляду)
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка
завантажити

Територіальність

Документи подаються незалежно від місця реєстрації або проживання заявника в межах України.

Необхідні документи

1. Заява про призначення державної соціальної допомоги.

2. Документ, що посвідчує особу заявника: паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу (посвідка на постійне проживання / посвідчення біженця / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту).

3. Документ, що засвідчує реєстрацію особи заявника у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

4. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.

5. Довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в Державній податковій службі України, Пенсійному фонді України, Фонді загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом, а в разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою – письмове пояснення із зазначенням їх розміру.

6. Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або виданий компетентним органом іноземної держави документ про народження, в якому відсутні відомості про батька, за умови легалізації такого документа в установленому законодавством порядку.

7. Свідоцтво про народження дитини (документ про народження дитини, легалізований в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, – у разі народження дитини за межами України).

8. Якщо для отримання допомоги необхідно подати документи та/або відомості, що містяться в інформаційно-комунікаційних системах, або якщо такі документи та/або відомості можуть бути отримані / підтверджені шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади, такі документи та/або відомості не подаються, при цьому в заяві/декларації зазначаються відомості, необхідні для верифікації особи та отримання даних з відповідних реєстрів і надання допомоги, а саме:

- відомості документів, що посвідчує особу членів сім’ї: паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу (посвідка на постійне проживання / посвідчення біженця / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту);

- відомості документа, що засвідчує реєстрацію особи членів сім’ї у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

9. Для формування електронної справи пред’являється виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (на осіб з інвалідністю) та/або корінець медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років (на дітей з інвалідністю).

10. Рішення про усиновлення (для усиновлювачів).

11. Заява з банку для соціальних виплат.

Документи, що подаються в окремих випадках:

- довідка закладу освіти про те, що дитина під час літніх канікул не перебувала на повному державному утриманні (у разі перебування вдома під час літніх канікул дитини, яка перебуває на утриманні в інтернатному закладі за рахунок держави);

- відомості про навчання дитини за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти (з 18 років та не довше ніж до досягнення дитиною 23 років);

- свідоцтво про смерть одного з подружжя;

- висновок центру соціальних служб про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї із зазначенням інформації про факт проживання дитини з матір’ю (у разі народження дитини за межами України та неможливості подати документ, що підтверджує факт, що жінка є одинокою матір’ю);

- медичний висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу дитини в догляді (форма первинної облікової документації № 080-1/о “Довідка про потребу дитини (дитини-інваліда) у домашньому догляді”), виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (відомості про них) про потребу особи з інвалідністю зі складу сім’ї у постійному сторонньому догляді або висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про тривалу хворобу (не менше ніж три місяці підряд) одного або кількох працездатних членів сім’ї (якщо у складі сім’ї є непрацюючі працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, і протягом цього періоду зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні менше трьох місяців або які (за яких) не сплатили (не сплачено) єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в розмірі, не меншому за мінімальний страховий внесок сумарно протягом трьох місяців періоду, за який враховуються доходи);

- витяг / відомості з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, документальне підтвердження від органів місцевого самоврядування факту знищення / пошкодження житлового приміщення, що є у власності сім’ї, а також акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи, що підтверджує, що жодне із житлових приміщень, яке перебуває у власності, не здається в оренду (у разі, якщо у власності сім’ї є друга квартира (будинок));

- відомості про отримання транспортних засобів безоплатно чи придбання на пільгових умовах через органи соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля (у разі, якщо у власності сім’ї є більше ніж один автомобіль, транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації, з дати випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа)).

Бланки заяв

  • Бланк заяви
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Сервіс, що надає змогу забронювати дату та час прийому в офісі ЦНАП
Зареєструватися
  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025