ПРИЗНАЧЕННЯ ДОПОМОГИ ОДИНОКИМ МАТЕРЯМ: АКЦЕНТ НА ДЕТАЛІ


ПРИЗНАЧЕННЯ ДОПОМОГИ ОДИНОКИМ МАТЕРЯМ: АКЦЕНТ НА ДЕТАЛІ
Як відомо, з 2 січня 2018 року перелік адміністративних послуг, які можна замовити у ЦНАП доповнений новими соціальними послугами.
Сьогодні, 27 січня 2017 року у центрі уваги послуга «Призначення допомоги одиноким матерям» (58/59-05). Акцент на деталі необхідного пакету документів звертають фахівці управлінь соціального захисту населення Автозаводського та Крюківського районів Тимковська Ольга та Лазарєва Тетяна.
У першу чергу звернуто увагу адміністраторів на категорію громадян, які мають право на таку допомогу, а це:
- одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини;
- мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію.
Водночас, якщо одинока мати, одинокий усиновлювач, мати (батько) у разі смерті одного з батьків зареєстрували шлюб, за ними зберігається право на отримання допомоги на дітей, які народилися чи були усиновлені до шлюбу, якщо такі діти не були усиновлені чоловіком (дружиною).
Озвучено перелік документів, які подаються особою на призначення допомоги. А також обговорено особливості заповнення розділів Декларації щодо:
  • членів сім’ї заявника, зокрема, зазначено хто до них відноситься;
  • доходів та документів, що їх засвідчують.
До речі, детальну інформацію з питань оформлення усіх соціальних допомог, гарантованих державою, мешканці міста можуть отримати в уповноважених представників управлінь соціального захисту населення у приміщенні ЦНАП (каб.124) щосереди з 9.00 до 11.00.