Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці створено Кременчуцькою міською радою Полтавської області як її виконавчий орган з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг та надано статус окремої юридичної особи з 2 березня 2015 року. До цього адміністративні послуги надавались через Центр надання адміністративних послуг, як постійно діючий робочий орган управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.
На веб-порталі Ви завжди можете отримати інформацію про порядок та спосіб отримання адміністративних послуг, вивчити перелік необхідних документів або завантажити електронні бланки заяв. Також, дізнатися про місце розташування, графік роботи та перелік послуг, які надаються. Спеціальний онлайн сервіс дозволяє громадянам зареєструватися в електронній черзі без необхідності попереднього відвідування офісу.
Основні принципи роботи:
  • Орієнтація на суб'єкта звернення
  • Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур
  • Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг
  • Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень
  • Оперативність у вирішенні питань
  • Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення

  • Основними завданнями є:
  • 1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень
  • 2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання
  • 3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг
  • 4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання
  • 5. Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг
  • 6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг
  • 7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень

  • Хочеш підвищити рівень обслуговування ЦНАП - заповни анкету опитування!