Гаряча
лінія
МЕНЮ
  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Керівництво
    • Графік прийому суб’єктів
    • Публічна інформація
  • Статистика
ЦНАП у м. Кременчук

  • Головна
  • Реєстр послуг
  • Online послуги
    • ЦНАП
    • Державні послуги
  • Графік роботи
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Графік прийому
    • Публічна інформація
  • Статистика

Гаряча
лінія
x
 

Інструкція користувача з реєстрації та користування електронними сервісами ЦНАП


I.     РЕЄСТРАЦІЯ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

II.    ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

III.   ПОДАННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ

IV.   ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «SMS коду»

V.    ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «BankID»

VI.   ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «IDCard»

VII.   ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «ЕЦП»


I. РЕЄСТРАЦІЯ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

1. Перейти в меню «Реєстрація».



2. Необхідно заповнити поля: «Номер телефону» у форматі +380ХХХХХХХ, створити «Пароль» довжиною не менше 6 символів, встановити помітку про згоду на збір та обробку моїх персональних даних та натиснути кнопку «Далі».



3. Далі необхідно підтвердити реєстрацію - ввести код, який надійде на ваш номер телефону та натиснути «Підтвердити».



4. З’явиться повідомлення про успішну реєстрацію.


II. ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Особистий кабінет надає можливість переглянути історію використання електронних сервісів ЦНАП.



1. Ви маєте можливість ввести персональні дані.



2. Переглянути подані онлайн заяви та їх скасувати.



3. Переглянути реєстрацію в електронній черзі з можливістю скасовувати запис.


III. ПОДАННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ

1. Для подання онлайн заяви - натиснути «Подати заяву».



2. Заповнити відповідні поля заяви - натиснути «Відправити».



3. Для реєстрації в електронній черзі - натиснути «Зареєструватися».



4. Обрати офіс, дату та час прийому - натиснути «Підтвердити».


IV. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «SMS коду»

1. Для підтвердження - натиснути «Підтвердити за допомогою SMS коду». Підтвердження за допомогою SMS коду доступне лише один раз на добу!



2. На вказаний номер телефону надійде SMS-повідомлення з кодом, введіть його в поле та натисніть кнопку «Підтвердити».


V. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «BankID»

1. Необхідно підтвердити заяву - кнопка «Підтвердити за допомогою BankID | ЕЦП».



2. Обрати спосіб підтвердження, наприклад «ПриватБанк».



3. На сторінці сервісу «Приват24», введіть ваші дані: в перше поле «Ваш номер телефону», а в друге – «Пароль» та натисніть кнопку «Увійти».



4. На вказаний номер телефону надійде SMS-повідомлення з паролем, введіть його в поле та натисніть кнопку «Підтвердити».



5. В особистому кабінеті одразу з’явиться повідомлення про успішну перевірку.



6. Увага! Якщо персональні дані відрізняються від банківських - з’явиться відповідне повідомлення.


VI. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «IDcard»

1. Необхідно натиснути «Підтвердити за допомогою BankID | ЕЦП».



2. Обрати спосіб підтвердження за допомогою «IDcard».



3. Скористатись мобільним додатком Приват24 на мобільному пристрої.


VII. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОНЛАЙН ЗАЯВИ ТА/АБО ЗАПИС В ЕЛЕКТРОННІЙ ЧЕРЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ «ЕЦП»

1. Необхідно натиснути «Підтвердити за допомогою BankID | ЕЦП».



2. Обрати спосіб підтвердження за допомогою «Електронно-цифрового підпису». Увага! Детальніше ознайомитися з інформацією про електронний цифровий підпис можливо на веб-сторінці АЦСК ІДД.



3. Далі з’явиться запит на встановлення розширення для вашого веб-браузера – натиснути «Встановити» (даний крок виконується лише один раз).



4. Підтвердити встановлення розширення для вашого веб-браузера – натиснути «Встановити» (даний крок виконується лише один раз).



5. Далі з’явиться запит на встановлення плагіну для вашого веб-браузера – натиснути на відповідне посилання (даний крок виконується лише один раз).



6. Натиснути «Обрати файл».



7. Обрати відповідний файл ключа та підтвердити вибір.



8. Ввести пароль та натиснути «Далі».



9. В особистому кабінеті одразу з’явиться повідомлення про успішну перевірку.



10. Увага! Якщо персональні дані відрізняються від банківських - з’явиться відповідне повідомлення.


Повернутися на початок
  • Державні послуги онлайн
  • Платформа Центрів
  • Гід з державних послуг
  • Реєстр ЦНАП
  • ВзаємоДія
  • Цифрова освіта
  • Відкриті дані
  • Портал відкритих даних
  • Бізнес
  • Paperless

© Департамент «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, 2025