ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ У ІІ ПІВРІЧЧІ 2017 РОКУ


ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАП У М. КРЕМЕНЧУЦІ У ІІ ПІВРІЧЧІ 2017 РОКУ
Протягом ІІ півріччя 2017 року через ЦНАП у місті Кременчуці обслуговано 91732 відвідувачі, у тому числі через Крюківський відділ 11450 громадян.
Нині у громадян міста є змога через ЦНАП замовити 176 адміністративних послуг, з них понад 70 послуг можна замовити он-лайн. Протягом липня – грудня 2017 року послугами онлайн скористалися 2528 громадян міста. Серед найпопулярніших е-послуг є довідка про реєстрацію місця проживання, викопіювання з плану міста, довідка про перейменування вулиці.
Зараз у громадян міста є змога через сайт  кременчуцького ЦНАП, не виходячи з дому,  без відвідування Центру, отримати онлайн 11 адміністративних послуг.

За допомогою реєстраційного номера справи стало можливим перевірити стан замовлення адміністративної послуги. З цією метою на офіційному сайті Центру http://cnap-kremen.gov.ua виведено кнопку «Перевірити». Інформація відображається в режимі реального часу.

Протягом ІІ півріччя 2017 року Центром прийнято 50527 заяв громадян, з них видано довідок 11131, по паспортних питаннях надано 23493 послуги, 3410 – стосовно вчинення реєстраційних дій, 3629 - по земельних питаннях, з питань містобудування та архітектури – 1386, з інших питань – 7478.  
Адміністратори Центру надання адміністративних послуг у місті Кременчуці працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі. Протягом 2017 року через ЦНАП у м. Кременчуці зареєстровано звернень щодо реєстраційних дій відносно  ФОП - 4550, юридичних осіб - 579, громадських об’єднань - 165, об’єктів нерухомості - 3060, надано 1262 (640)  витягів з ДЗК та оформлено 12158 біометричних паспортів.
За надання адміністративних послуг за липень – грудень  2017 року до міського бюджету надійшло 7148240 гривень. З них близько 15%, а це понад 1072230 гривень надійшло від надання адміністративних послуг жителям інших міст.
Кременчук перший в Україні звільнив окремі категорії жителів міста від оплати 70 відсотків вартості адміністративної послуги за оформлення паспорта у формі ID – картки (при оформленні у звичайному режимі), що становить 60,90 гривень (рішення сесії Кременчуцької міської ради від 20 липня 2017 року). А це, на сьогодні, понад 13 тисяч кременчужан: громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;  інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи; інваліди I групи; 4. Інваліди IІ групи; учасники бойових дій та особи, прирівняні до них;  ветерани Великої Вітчизняної війни.
З 4 вересня 2017 року відкрито зону для самообслуговування. Основна ціль – привернути увагу та підвищити рівень обізнаності громадян щодо існуючих електронних сервісів Кременчуцького ЦНАП та навчити ними користуватися. Так, місце для самообслуговування може використовуватися для реєстрації в особистому кабінеті, для отримання послуг, які можна замовити он-лайн (наприклад, довідки про реєстрацію місця проживання), для виправлення помилок у документах замовників послуг, які були сформовані в електронній формі тощо.
Для покращення умов проживання у місті і вирішення різних місцевих проблем, зоною для самообслуговування жителі міста мали можливість скористатися для голосування за проекти «Громадського бюджету». Так, у приміщенні ЦНАП проголосувало 389 громадян.
З 18 вересня 2017 року перелік адміністративних послуг доповнено послугами МВС, а саме надання: «Дозволу на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні» (послуга 51-01) та «Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів» (послуга 51-02). За цими послугами до ЦНАП у м. Кременчуці можуть звертатися жителі міст Кременчука та Горішні Плавні, Кременчуцького, Глобинського, Козельщинського та Кобеляцького районів Полтавської області. Протягом 3-х місяців у Центрі зареєстровано 790 звернень, що додатково наповнило міський бюджет на 75 050 гривень.

З 24 листопада 2017 року запрацювало ще одне робоче місце для прийому документів на оформлення паспортів громадян України у формі ID - картки та паспортів громадян України для виїзду за кордон. Нині понад 2500 громадян в місяць можуть оформити біометричні документи в ЦНАП та скористатися перевагами безвізового режиму (кожен 5-ий громадянин це житель іншого міста). У зв’язку з цим значно скоротились черги на ці послуги, які стали більш доступними.

З 1 грудня 2017 року перелік адміністративних послуг доповнений соціальними та архівними послугами:
  • Призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами (послуга  58/59 - 02)
  • Призначення допомоги при народженні дитини  (послуга  58/59 - 03)
  • Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» (послуга  58/59 - 04)
  • Підготовка і надання архівних довідок, копій, витягів (послуга 20-01);
  • Підготовка і надання архівних довідок, копій, витягів про встановлення (підтвердження) майнових прав; виконання  тематичних запитів про встановлення (підтвердження) окремих фактів, подій, відомостей (послуга 20-02);
  • Надання архівних довідок, копій, витягів на виконання запитів соціально-правового характеру (послуга 20-03).
Протягом липня – серпня 2017 року у Центрі проводилось анкетування «Допоможи  удосконалити роботу ЦНАП». З цією метою на офіційному сайті http://cnap-kremen.gov.ua встановлено вкладку-кнопку, де кожен бажаючий міг залишити пропозиції, зауваження, спостереження, коментарі щодо діяльності Центру.
Респонденти, які взяли участь в анкетуванні, а це понад 200 осіб, оцінили роботу ЦНАП позитивно.  87% із загальної кількості задоволені рівнем обслуговування. Більше ніж 78% відмітили, що інформація на сайті ЦНАП та на сторінці у соціальній мережі Фейсбук є корисною та доступною.
Підбиття підсумків проведеного анкетування дозволило виявити низку аспектів діяльності кременчуцького ЦНАП, що потребують покращення. Так, особливу увагу громадяни звернули на:
  • збільшення кількості робочих місць для отримання закордонних паспортів,
  • розширення площ зони рецепції, зали очікування та приміщення ЦНАП в цілому,
  • придбання кулера з водою та великого копіювального апарата,
  • удосконалення роботи по наданню консультацій у телефонному режимі, налагодження багатоканального зв’язку,
  • збільшення кількості терміналів для оплати адміністративних послуг.
Серед нових послуг, які хотіли б отримувати жителі міста через ЦНАП, були зазначені: у соціальній сфері, наприклад, «Реєстрація дітей на чергу в дитячий садок», розширення переліку державних допомог, у сфері оподаткування, у тому числі замовлення та отримання ЕЦП, розширення переліку послуг із земельних та транспортних питань.
       Протягом липня 2017 року проведено курс семінарів – тренінгів, направлений на розвиток основних комунікаційних навичок адміністраторів ЦНАП. Вчителем виступила професор кафедри філології та видавничої справи КрНУ, доктор філологічних наук Ксенія Сізова.
Протягом серпня 2017 року проведено курс тренінгів з підвищення рівня усного та писемного ділового спілкування. Тренером виступила методист з української мови, літератури і зарубіжної літератури Кременчуцького міського науково - методичного центру Ірина Горобченко.
20 липня 2017 року моніторив  роботу ЦНАП заступник голови правління неурядової аналітичної організації “Центр досліджень місцевого самоврядування” Ігор Бригілевич. Експертом детально вивчено та проаналізовано діяльність кременчуцького ЦНАП, зокрема на відповідність вимогам Закону України  «Про адміністративні послуги» та концепції «універсаму послуг». Результат оцінювання – 879 балів із 1000 можливих: ЦНАП у                   м. Кременчуці входить у трійку кращих серед досліджених ними.
У серпні 2017 року встановлено додатковий термінал для оплати вартості платних послуг.
Керівниками ЦНАП взято участь у практичних семінарах :
  • 20 липня 2017 року для керівників ОТГ та начальників ЦНАП Полтавської, Черкаської та Кіровоградської областей на тему: «Методика створення комплексної міської інформаційної системи на практиці управлінської геоінформаційної системи міста Кременчука».
  • 29 серпня 2017 року для очільників міст і сіл Полтавської області на тему: «Організація надання адміністративних послуг в громаді. Створення і організація діяльності Центрів надання адміністративних послуг».
  • 22 вересня 2017 року начальник Автозаводського відділу ЦНАП у м. Кременчуці Ірина Бондаренко взяла  участь у круглому столі «Запровадження нової системи реєстрації громадських організацій» у м. Полтава.
  • 09 - 10 жовтня 2017 року начальник ЦНАП у м. Кременчуці Тетяна Печериця взяла участь у конференції на тему «Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг» у м. Києві.
  • 22 – 28 жовтня 2017 року керівники ЦНАП у м. Кременчуці Тетяна Печериця та Юрій Іващенко брали участь у робочій поїздці до Польщі для участі у обміні досвідом у сфері відкритого урядування та надання якісних адміністративних послуг.  Захід організований за підтримки Проекту «ПРОМІС».
  • 3 листопада 2017 заступник начальника, начальник адміністративного відділу Наталя Мар’єнко вивчала досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг на прикладі ЦНАП м.Харкова.
  • 7 листопада 2017 року для керівників ОТГ та ЦНАП Черкаської області. Захід проведений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».
  • 11 – 12 грудня 2017 року завідувач реєстраційного сектору дозвільно – реєстраційного відділу, адміністратор ЦНАП Ірина Мартиненко взяла участь у засіданні секції з питань адміністративних послуг, яке організоване Асоціацією міст України у м. Рівне.
  • 12 грудня 2017 року начальник ЦНАП у м. Кременчуці Тетяна Печериця брала участь у міжрегіональному форумі "Взаємодія громад: можливості, виклики, технології" у м. Полтаві.
23 серпня 2017 року продовжено традицію урочистого вручення перших паспортів. Юних громадян міста вітали та вручали паспорти у формі ID - картки міський голова Віталій Малецький, начальник ЦНАП у м. Кременчуці Тетяна Печериця та начальник Автозаводського районного відділу у м. Кременчуці УДМС України у Полтавській області Олена Коль.
Кременчуцький ЦНАП спільно з підрозділами міграційної служби міста розпочав новий проект, орієнтований на дітей: «Зроби самостійний крок у доросле життя!». Ключове завдання – підвищити обізнаність школярів щодо того, як, де і коли оформляти паспорт вперше:
  • 15 вересня 2017 року - Кременчуцька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 16 спільно з Крюківським РВ у м. Кременчуці УДМС України у Полтавській області;
  • 15 грудня 2017 року - Кременчуцький ліцей №4 спільно з Автозаводським РВ у              м. Кременчуці УДМС України у Полтавській області;
  • 21 грудня 2017 року - Кременчуцька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1.
10 – 11 жовтня 2017 року кременчуцький ЦНАП приймав команду адміністраторів ЦНАП міста Добропілля (Донецька область). Мета – на практиці по максимуму ознайомити з можливостями апаратно-програмного комплексу (АПК), який із успіхом використовується у ЦНАП міста Кременчука та розроблений КП «Міськоформлення».
Уже стало доброю традицією проводити спільне дозвілля працівників Центру та членів їх сімей. Протягом ІІ півріччя 2017 року це:
  • поїздка у Софіївський парк (м. Умань Черкаської області);
участь в огляді художньої самодіяльності фестивалю «Профспілка має таланти» серед  профспілкових організацій органів місцевого самоврядування та державних установ міста. Результат – профспілковій організації ЦНАП у м. Кременчуці присвоєно ГРАН ПРІ.