Опис послуги

Код:
11-01
Назва:
Видача погодження на встановлення режиму роботи закладам торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг
Строк надання:
5 днів
Платність послуги:
безкоштовно
Інформаційна картка:

Необхідні документи

У разі здійснення діяльності у сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у стаціонарних приміщеннях (в капітальних будівлях та тимчасових спорудах особа додатково подає):

  • Заява встановленого зразка
  • Копія документа, який підтверджує право на користування приміщенням
  • Копія рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про дозвіл на розміщення тимчасових споруд (у випадку використання тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (стаціонарних чи пересувних та схеми розміщення об’єкту)
  • Копія документа, який доводить право користування приміщенням (договір оренди або суборенди) - для окремих відділів в інших об'єктах

У разі надання послуг у тимчасових пересувних спорудах (лотки, палатки, розноски, автолавки, низькотемпературні лотки-прилавки, торгові автомати та ін.) особа додатково подає:

  • Заява встановленого зразка
  • Копія рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про дозвіл на розміщення тимчасових споруд (у випадку використання тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (стаціонарних чи пересувних та схеми розміщення об’єкту)

У разі продовження терміну дії погодження особа подає:

  • Заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики
  • Оригінал погодження, яке підлягає подовженню

У разі дострокового переоформлення погодження (реорганізація суб'єкта господарювання без зміни цільового призначення об'єкту, зміни режиму роботи, адреси, спеціалізації тощо) особа подає:

  • Заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики із зазначенням причин переоформлення
  • Копії документів, на підставі яких проводиться переоформлення погодження

У разі анулювання погодження особа подає:

  • Заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики
  • Оригінал погодження

У разі оформлення дублікату погодження (втрата оригіналу) особа подає:

  • Заява на ім'я начальника управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики про видачу дублікату погодження
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Сервіс, що надає змогу забронювати дату та час прийому в офісі ЦНАП